تاریخ خبر: کد خبر: 6900

محفل معنوی، اخلاقی «نفَس عمیق» ویژه فعالان فرهنگی برگزار می‌شود

اولین جلسه حضوری از این برنامه، دوشنبه چهارم آبان ماه 1394 ساعت 19 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحمید واسطی و مداحی برادر جواد قربانپور برگزار می شود.

محفل معنوی، اخلاقی «نفَس عمیق» ویژه فعالان فرهنگی برگزار می‌شود

به گزارش «قاصدنیوز»، رهبر معظم انقلاب در طی دیداری که دوم اردیبهشت ماه سال 92 با جمعی از عناصر اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشتند ضمن اشارات تخصصی خود بر امور، تاکیدی جدی بر آمادگی معنوی و روحی داشتند. ایشان در طی این دیدار فرمودند: 

یک نکته دیگری هم که لازم است توجه کنید این است که شما گردانندگان این کار هستید در بخش های مختلف، هم خودتان و هم کسانی که به شما مربوط هستند را توجه بدهید به خودسازی. ببینید شما اشاره کردید به جهاد اکبر و جهاد اصغر، جهاد اکبر این است؛ یعنی ما اگر توانستیم، با بت درونی و شیطان درونی مبارزه کنیم، در همه این میدان ها پیروزیم. اگر انجا شکست خوردیم و مغلوب شدیم، در این میدان ها پیروزی پیدا نخواهیم کرد. حالا ممکن است در این میدان ها جوله ای یک وقت انسان پیدا کند اما دولت حق نخواهد داشت. آنجا را بایستی علاج کرد، درونمان را باید درست کنیم.

مراقب باشند جوان هایی که متصدی بخش های مختلف هستند که تقوا را، پرهیزگاری را و پاکدامنی را در درون خودشان تقویت کنند، اینها چیزهای لازمی است.  اگر این را ما توجه نکردیم و  رعایت نکردیم در خیلی جاها کمیتمان لنگ خواهد بود در بسیاری جاهای گوناگون، به خصوص در کارهای اساسی و حساس.


...نَفَستان را نفس عمیق قرار بدهید، نگذارید نفستان بین راه قطع بشود. البته این الزاماتی دارد؛ هم الزامات روحی و معنوی و هم الزامات مدیریتی و تدبیری دارد و اگر چنانچه به این الزامات توجه نشود، کار چنان چه باید و شاید ادامه پیدا نخواهد کرد.

 

در همین راستا ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی برنامه ای را با عنوان «نفس عمیق» با محوریت اخلاق عرفانی و خودسازی معنوی برنامه ریزی کرده و اجرا خواهد نمود. این طراحی با هدف تعمیق باورهای دینی و اعتقادی و تقویت بنیه معنوی عناصر جبهه فرهنگی انقلاب، اجرا می گردد.

 

بنا به اعلام ستاد اجرایی طرح «نَفَس عمیق» این محافل معنوی در طول ماه محرم و صفر، دوشنبه هر هفته با محوریت سخنرانی اساتید اخلاق مشهد و ذکر مصیبت آل الله در حسینیه شهدا واقع در خیابان امام رضا 35 پلاک 28 برگزار می شود.

 

اولین جلسه حضوری از این برنامه، دوشنبه چهارم آبان ماه 1394 ساعت 19:30با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحمید واسطی و مداحی برادر جواد قربانپور ویژه خانم ها و آقایان برگزار خواهد شد.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون