تاریخ خبر: کد خبر: 6676

این خبر تکمیل می‌شود/

اعزام متمرکز لغو شد/ دانشجویان و طلاب مشهدی به صورت انفرادی به تهران می‌روند

اجتماع و اعزام متمرکز با توجه به محدودیت زمانی که قرار بود امروز شنبه 11 مهر برگزار شود لغو و علاقه مندان می‌توانند با وسیله‌های شخصی به تحصن "غیرت" بپیوندند. قبل از اعزام جهت اطلاع از آخرین اخبار این تحصن به کانال تلگرامی radbarjam@ و اینستاگرام http://instagram.com/radbarjam مراجعه نمایید.

اعزام متمرکز لغو شد/ دانشجویان و طلاب مشهدی به صورت انفرادی به تهران می‌روند

به گزارش «قاصدنیوز»، ششمین روز تحصن "غیرت" که با حضور طلاب، دانشجویان و عموم مردم در تهران در حال برگزاری است، وارد فاز جدید خود می شود.

 

این تحصن که توسط یک طلبه قمی به همراه خانواده اش شروع شد، همراهی بی سابقه مردم را به دنبال داشته است. در همین حال جمعی از فعالان فرهنگی و دانشجویان و طلاب مشهدی در طی فراخوانی با عنوان "می رویم به خودشان بگوییم" اعلام کردند که بعد از ظهر روز شنبه 11مهرماه به سمت تهران حرکت و به این تحصن در مقابل مجلس شورای اسلامی ملحق خواهند شد.

 

ایده این تحصن پس از پاسخ دقیق رهبر معظم انقلاب به یکی از جانبازان در دیدار اخیر شکل گرفت. سید محسن محسنی درباره‌ی برجام نظر می‌دهد و این که آمریکا به فکر نفوذ در داخل کشور است. می‌گوید: نماینده‌های مجلس آنقدر که حواسشون به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و... هست حواسشون به این نیست که آمریکا با این کار داره با این توافق پاش رو میذاره لای در تا این درِ مذاکره هیچ‌وقت بسته نشه و ما تا چندین سال بعد هی باید بریم پشت میز مذاکره و...

 

صحبت‌هایش که تمام می‌شود آقا می‌گویند: این رو به من نگید، این رو به نماینده‌های مجلس بگید، به اونایی که فکر می‌کنید حواسشون نیست بگید...

 

 

اجتماع و اعزام متمرکز با توجه به محدودیت زمانی که قرار بود امروز شنبه 11 مهر برگزار شود لغو و علاقه مندان می توانند با وسیله‌های  شخصی به تحصن "غیرت" بپیوندند.

 

 

قابل ذکر است قبل از حرکت به تهران جهت اطلاع از آخرین اخبار این تحصن به کانال تلگرامی radbarjam@ و اینستاگرام http://instagram.com/radbarjam مراجعه نمایید.

 

تکمیلی:

ظاهرا مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه به علت تشییع جانباختگان حادثه منا تعطیل خواهد بود

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون