تاریخ خبر: کد خبر: 6071

نطق عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در صحن علنی مجلس:

آقای هاشمی! اگر بخواهید مسیر فتنه را ادامه دهید هزاران لشگر عشق، مقابل شما وخانواده ثروت و قدرت خواهند ایستاد/رئیس جمهوروتیم مذاکره کننده به مردم گزارش دهند

جناب آقای هاشمی مطمئن باشید که اگر دوباره بخواهید از خطوط قرمز انقلاب و امام و شهدا و جوانان غیور این زمان عبور کنید و مسیر فتنه را ادامه بدهید، در این صورت و در حالی که ملت حجت را بر شما تمام کرده با هزاران لشگر عشق آماده، مقابل شما و فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت هم‌فرهنگ با فتنه که در پی تبدیل نظام امامت به سلطنت هستند خواهند ایستاد و کار را برای همیشه تمام خواهند کرد.

آقای هاشمی! اگر بخواهید مسیر فتنه را ادامه دهید هزاران لشگر عشق، مقابل شما وخانواده ثروت و قدرت خواهند ایستاد/رئیس جمهوروتیم مذاکره کننده به مردم گزارش دهند

به گزارش«قاصدنیوز»، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 مرداد) مجلس شورای اسلامی به ایراد نطق میان دستور خود پرداخت که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرالمومنین علیه السلام در نامه 26 می‌فرمایند بزرگترین خیانتها، خیانت به مسلمانان و شنیع‌ترین کارها دغل بازی با امام مسلمین است.

 

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

جنابعالی و بعضی از اعضای خانواده‌تان بنابر مشاهدت‌های آشکار ملت و مستند به گزارش های دقیق اطلاعاتی و امنیتی و گزارش قوی قرائت شده 700 صفحه‌ای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مجلس هشتم در راس فتنه 88 بوده‌اید و با تمام توان خود مقابل انقلاب، امام، شهدا و ملت ایستادید و امنیت جمهوری اسلامی را بطور جدی تهدید کردید و امروز هم با سوءاستفاده از ظرفیت دولت یازدهم این راه را ادامه می‌دهید.

 

در این ایام شما با ادبیات جدیدی همچون رفتار مستکبرانه با ولی نعمتان انقلاب روستاییان عزیز، بازخوانی مکرر داستان خانه نشینی امیرالمومنین علیه السلام، اخلال در راهبردهای جمهوری اسلامی در سیاست خارجی، جلوگیری از اجرای حکم فرزندتان مهدی که توسط قضات صادر شده و نماد اجرای عدالت در دهه چهارم می‌باشد به مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی ادامه می‌دهید.

 

جناب آقای هاشمی! مطمئن باشید که اگر دوباره بخواهید از خطوط قرمز انقلاب و امام و شهدا و جوانان غیور این زمان عبور کنید و مسیر فتنه را ادامه بدهید، در این صورت و در حالی که ملت حجت را بر شما تمام کرده با هزاران لشگر عشق آماده، مقابل شما و فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت هم‌فرهنگ با فتنه که در پی تبدیل نظام امامت به سلطنت هستند خواهند ایستاد و کار را برای همیشه تمام خواهند کرد. یک کلام آقای هاشمی، مردم از شما می‌خواهند که خود را خانه نشین کنید و بیش از این انقلاب و نظام را زحمت ندهید.

 

اتاق فکر فتنه و توطئه علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران در این ایام با انرژی حاصل از مذاکرات و توافق راهبردهای ذیل را فرماندهی می‌کنند و دستورالعمل‌های اجرایی صادر می‌کنند:

 

1-  تحمیل قطعنامه و توافقی مهندسی شده زیر شبح تهدید با جوهر فتنه‌ی عظیم و طولانی برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی

2- بزک کردن چهره منفور آمریکا برای ملت جهت گرفتن عزم استکبار ستیزی امت

3- معطل گذاشتن قدرت ملی، اقتدار و امنیت ملی و ظرفیت ملی در برابر تهدیدات روز افزون

4- متوقف کردن تولید علم در کشور که منشاء تولید قدرت است با تحمیل فرهنگ ما نمی‌توانیم

5- دو قطبی کردن جامعه، نخبگان، مسئولان و مردم با استفاده کامل از قدرت رسانه‌ای نظام سلطه و رسانه‌های زنجیره‌ای مواجب بگیر داخلی و جریان منحط غربگرا

6- کتمان واقعیت‌ها با رفتارهای دوگانه در قول و عمل برخی از مسئولان

7- سپردن قدرت امور اجرایی، فرهنگی، سیاسی،‌ مدیریتی به دست کودتاچیان فتنه 88

8- تضعیف و ایجاد رخنه در قدرت دفاعی و امنیتی با باز کردن پای جاسوسان آمریکایی و غربی به داخل

9- ایجاد تردید در دوستان انقلاب و جریان مقاومت از استمرار حمایت ملت ایران

10- تیز کردن چاقوی استکبار و تکفیرهای سعودی زیر گلوی مقاومت در منطقه یمن- فلسطین، سوریه- حزب الله، عراق- بحرین با قطعنامه جدید

11- خیز برداشتن برای تغییر ساختار قدرت در جمهوری اسلامی توسط جریان فتنه و غربگرا برای فتح مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری

12- تشکیک و اخلال در سیاست خارجی برای نفوذ دادن نظام سلطه با باز کردن دروازه‌های کشور بر روی آمریکا و انگلیس

13- تهدید بعضی از مسئولین و مقامات کشور برای ایجاد بن بست در کشور و بر زمین گذاشتن راهبرد اقتصاد مقاومتی با تحمیل فکر تحریم هراسی

14- بر زمین گذاشتن فرامین رهبری و عادی سازی آن با دغل بازی برای عبور از همه خطوط قرمز اسلام و انقلاب و ایجاد تردید در ادامه راه انقلاب و آرمان های اسلام عزیز.

 

احکام صادر شده و خطوط قرمز مقام معظم رهبری در موضوع هسته‌ای در دیدار مسئولان نظام جمهوری اسلامی در ماه مبارک رمضان صرفا تاکتیکی برای پیشبرد مذاکرات نبود، بلکه تعیین این خطوط قرمز برای حفظ اصول و آرمان‌ها و استقلال سیاسی، با در نظر داشتن شرایط منطقه، داخلی و دولت بود.

 

سرانجام مذاکرات نفس گیر با زحمات دست اندرکاران آن به انتهای راه خود رسید و جمع بندی حاصل شد. در این توافق همه خطوط قرمز ملت رهبری معظم انقلاب و مجلس که آقای رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هم روی آن تاکید می‌نمودند نادیده گرفته شد.

 

ملت و جوانان عزیز (بازار- صنعت- تولید) انتظار داشتند در ازای واگذاری همه دُرهای گرانبهای خود در صنعت هسته‌ای که حق مسلم ملت بود به حق دیگر خود که تثبیت حق غنی سازی در مقیاس صنعتی و نه دکوری ، تحقیق و توسعه بدون محدودیت و لغو همه تحریم‌ها در روز آغاز بود دست یابد ولی به این حق هم نرسیدند.

 

31  تشکل دانشجویی در نامه به نمایندگان مجلس اعلام کردند مذاکرات به هدف اصلی خود که لغو همه تحریم ها بود نرسیده و از آقای رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده می‌خواهند از روی متن توافق بخوانند و به مردم گزارش بدهند.

 

سخنرانی‌های شبه حماسی جوابگوی سوالات زیاد مردم و نخبگان و متخصصین نمی باشد، ملت قهرمان و مقتدر از فرزندان قهرمان و مقتدر خود در نیروهای مسلح استدعا دارند با انسجام یک رزمایش عظیم موشکی مرهمی بگذارند بر شنیدن این همه تهدید و تحقیر از بزدلان آمریکائی، تا برای همیشه قدرت و اقتدار خودشان را در این شرایط تثبیت نمایند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جوانان خود را برای مبارزه با استکبار آماده کنند و ملت به فراخوان ولی امر مسلمین پاسخ مناسب خواهد داد.

 

منبع: خانه ملت

کلمات کلیدی

  • 1 0

    خدا قوت...

ارسال نظر

تریبون