تاریخ خبر: کد خبر: 6654

تجمع مقابل کنسولگری عربستان در مشهد+عکس

جمع کثیری از مردم مشهد در تجمعی اعتراض آمیز در نزدیکی کنسولگری عربستان واقع در بولوار سجاد خواستار عذرخواهی رسمی مقامات آل سعود و همچنین تعطیلی این کنسولگری شدند.

به گزارش قاصدنیوز، در این اجتماع اعتراض آمیز که به صورت خودجوش و با حضور جمع کثیری از جوانان و دانشجویان برگزار شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا خواستار تعطیلی کنسولگری عربستان شدند.

تجمع ضد آل سعود

در تجمع اعتراض آمیز عصر امروز در مشهد با وجود اینکه نیروهای انتظامی با مسدود کردن خیابان مانع حضور معترضان در مقابل کنسولگری عربستان شدند اما شرکت کنندگان در این تجمع خودجوش از پشت حضار های آهنی ایجاد شده و سد راهشان با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آل سعود خائن»، «آل سعود ننگت باد ننگت باد» و «مرگ بر آمریکا» نخستین تجمع اعتراض آمیز خود علیه دولت عربستان را در نزدیکی کنسولگری این کشور در مشهد رقم زدند.

 

حمید استاد

تجمع کنندگان که بی کفایتی دولت عربستان و حکام آل سعود در عدم مدیریت مناسب مناسک حج و بی تدبیری حاکمان فاسق آل سعود اعتراض داشتند، خواستار رسیدگی کامل به ابعاد مختلف این فاجعه از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین المللی شدند.

 

تجمع ضد آل سعود

تجمع ضد آل سعود

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون