تاریخ خبر: کد خبر: 6651

نائب رئیس اول شورای شهر مشهد:

شهردار مشهد با وجود بدهی‌ها، شجاعانه مسئولیت شهرداری را قبول کرد

نائب رئیس اول شورای شهر مشهد مقدس گفت: شهردار فعلی مشهد با وجود بدهی‌ ۳ هزار میلیارد تومانی، شجاعانه مسئولیت شهرداری را قبول کرد

به گزارش قاصدنیوز، محمد کمال سرویها ظهر امروز در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در سالن جلسات علنی تالار شهر اظهار داشت: امروز شهرداری را در کنار خود داریم که مجموعه شهرداری مشهد را با 3 هزار میلیارد تومان دیون مدیریت قبل  تحویل گرفت.

 

وی با بیان اینکه در دوره دوم شورای شهر مشهد، شهرداری با 40 میلیارد تومان دیون به شورای سوم سپرده شد گفت: در آن زمان اعضای شورای سوم با سخنانی نسبت به اعضای شورای دوم و مدیریت وقت شهرداری بارها اعلام کردند که چرا شما بیش از حد خودتان استفاده کرده‌اید و دیون بسیاری را برای ما به جا گذشته‌اید.

 

نائب رئیس اول شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در آن زمان شهردار وقت جوابی برای این سوال‌ها نداشت و نمی‌دانست چه بگوید؛ اما همگان شاهد این بودند که در پایان دوره سوم شورای اسلامی شهر مشهد و مدیریت سابق شهرداری حدود 3 هزار میلیارد تومان بدهی بر گردن شهرداری ماند.

 

سرویها افزود: اما این شهردار با وضعیتی که در شهرداری بود شوکه نشد و با در اختیار گرفتن امور و برنامه ریزی جدی تلاش زیادی در راستای رفع مشکلات داشت.

 

وی با تشکر و قدردانی از اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: هماهنگی و اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری سبب شد تا بسیاری از پروژه‌های راکد در شهر جان گرفته و در کنار آن توسعه‌ای متوازن در شهر شکل بگیرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: به نظر بنده در این شرایط سخت شهردار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون