تاریخ خبر: کد خبر: 5939

شروع ثبت‌نام دوره تابستانه مرکز آموزش رسانه روزنامه خراسان

ثبت نام دوره تابستانه مرکز آموزش تخصصی رسانه شروع شد.هنرجویان برتر این دوره می توانند پس از پایان کلاس ها در قالب دوره کارورزی با حضور در تحریریه خراسان به صورت عملی روزنامه نگاری را تجربه کنند.

به گزارش قاصدنیوز، ثبت نام دوره تابستانه مرکز آموزش تخصصی رسانه شروع شد. در دو جدول زیر می‌توانید زمان برگزاری کلاس‌ها و همچنین اسامی اساتید را مشاهده کنید. هر عنوان درسی دو جلسه در هفته کلاس دارد و برگزاری کلاس ها بین ۴ تا ۵ هفته طول می‌کشد. در ضمن زمان شروع کلاس ها شنبه ۱۰ مرداد ماه می‌باشد(احتمال یک هفته تعویق وجود دارد).

.

.

نحوه ثبت نام:با مراجعه به پورتال http://media.khcai.net/ در ابتدا به عنوان مهمان وارد شوید.پس از طی کردن دو مرحله ، کلاس خود را انتخاب کرده و مشخصات خود را تکمیل کنید. در انتها با تکمیل ثبت نام (فعلا بدون پرداخت وجه) برای شما ایمیلی ارسال می‌شود که حاوی نام کاربری و پسورد شماست. با استفاده از این اطلاعات شما می‌توانید به عنوان هنرجو وارد پورتال مرکز آموزش شده و از وضعیت کلاس های خود آگاه شوید و در صورت علاقه‌، در دیگر کلاس‌های این مجموعه ثبت نام کنید.

 

هنرجویان برتر این دوره می توانند پس از پایان کلاس ها در قالب دوره کارورزی با حضور در تحریریه خراسان به صورت عملی روزنامه نگاری را تجربه کنند.انتشار مطالب هنرجویان برتر در روزنامه خراسان،  معرفی آنها به مجموعه رسانه های خراسان برای همکاری مطبوعاتی و ارائه مدرک مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از امتیازهای دیگر این دوره آموزشی است.همچنین دو شماره تماس ۳۷۰۰۹۲۲۵ و ۳۷۰۰۹۲۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۵ بعدازظهر آماده پاسخگویی به سئوال های متقاضیان است.

 

منبع: رصد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون