تاریخ خبر: کد خبر: 5310

از سال 83 تا 94/

روند تخریب باغ آستان قدس را در این تصاویر ببینید

پس از انتشار این خبر توسط قاصدنیوز، شائبه هایی مبنی بر عدم تغییر کاربری این زمین چندهکتاری به وجود آمد که «قاصدنیوز» عکس های هوایی باغ قره نی را از سال 84 تاکنون منتشر می کند.

روند تخریب باغ آستان قدس را در این تصاویر ببینید

به گزارش «قاصدنیوز»، فرآیند آرام تخریب باغات آستان قدس رضوی به عنوان ریه های شهر مشهد پس از چندین سال به مرحله شروع عملیات ساختمانی و ساخت و ساز رسیده است.

 

در آخرین اقدام، زمین متعلق به آستان قدس رضوی در میدان فردوسی مشهد(معروف به باغ قره نی) طی چندهفته گذشته با پوشش برزنت استتار شده و مراحل تسطیح و خاک برداری آن به بهانه ورود دستگاه حفار خط سه قطارشهری مشهد در حال انجام است.

 

پس از انتشار این خبر توسط قاصدنیوز، شائبه هایی مبنی بر عدم تغییر کاربری این زمین چندهکتاری به وجود آمد که «قاصدنیوز» عکس های هوایی باغ قره نی را از سال 83 تاکنون منتشر می کند.

 

چندی پیش خلیل موحدی عضو شورای شهر مشهد گفته بود: آستان قدس رضوی در مشهد 28قطعه زمین دارد که کاربری فضای سبز دارند و این قطعات به عنوان تنفس گاه های شهر محسوب می شوند.در یکی از موارد، در باغ قره نی(ابتدای بلوار موسوی قوچانی) نزدیک به 2800 درخت از بین رفته است.

 

برای حرکت عکس ها، روی تصاویر کوچک قسمت پایین کلیک کنید

باغ آستان قدس در سال83 باغ آستان قدس در سال88 باغ آستان قدس در سال1391 باغ آستان قدس در سال1392 باغ آستان قدس در سال1393 باغ آستان قدس در سال1394

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون