تاریخ خبر: کد خبر: 4842

اظهارات مدیر مسئول روزنامه خراسان درباره «جبهه آرمانخواهان واقع بین»

دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین گفت: این جبهه برای انتخابات تشکیل نشده است.

اظهارات مدیر مسئول روزنامه خراسان درباره «جبهه آرمانخواهان واقع بین»

به گزارش قاصدنیوز، محمدسعید احدیان با اشاره به نام جبهه تازه تاسیس آرمان‌خواهان واقع‌بین و پارادوکسی که نام این جبهه تلقی می‌کند، گفت: نکته مهم جبهه در همین نام متناقض نمای آن وجود دارد که در حقیقت می‌خواهد بگوید این تناقص نیست، یعنی همیشه نگاه ما این است که می‌شود آرمانها را با واقعیت‌ها جمع کرد و وقتی شما یکی از این‌ها را فدای دیگری کنید قطعا دچار اشتباه شده‌اید.

 

وی ادامه داد: اما اگر با نگاه آرمان‌گرایی صرف به مسائل بنگریم به تعبیر مقام معظم رهبری به توهم دچار خواهیم شد، مثلا در موضع هسته‌ای، اگر بگوییم حق من این است بدون اینکه واقعیت‌ها را در نظر بگیریم به توهم خواهیم رسید.


احدیان با بیان اینکه اگر با صرف واقعیات اهداف متعالی‌مان را کنار بگذاریم هیچ گاه به رشد و پیشرفت نمی‌رسیم، تصریح کرد: آرمان‌خواهی واقع‌بینانه ترکیب کاملی برای رسیدن به اهداف و درست رسیدن به آنها می‌باشد که در مرام‌نامه جبهه‌ این موارد توضیح داده شده است.

 

وی اضافه کرد: فعالیت جبهه آرمان خواهان واقع‌بین فقط در مشهد است و بنای فعالیت در شهر یا شهرستانهای دیگر را نداریم.

 

دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین با بیان اینکه شاکله اصلی جبهه در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: ما در این جبهه سه نوع برنامه داریم، یکی نشست‌هایی است که تاکنون 3 تای آن برگزار شده دو مورد مذاکرات لوزان و دیگری در خصوص مسائل و اتفاقات یمن.

 

وی بخش دوم فعالیت‌های آرمان‌گرایان واقع‌بین را فعالیت‌های رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: سایت ما به نام "آرمان ما" فعال است و به زودی شبکه‌های اجتماعی مخصوص خودش هم راه اندازی خواهد شد.

 

احدیان ادامه داد: بخش سوم فعالیت‌های ما نیز فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و فرهنگی مخصوص اعضاء است.

وی با بیان اینکه جبهه آرمان‌‌خواهان واقع‌بین تشکلی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، در پاسخ به این پرسش که آیا این جبهه برنامه‌ای برای ورود به انتخابات مجلس دارد، اظهار کرد: انتخابات یک اتفاق مهم سیاسی در کشور است و ما به عنوان تشکلی که یکی از فعالیت هایش سیاسی است حتما در انتخابات اقدام خواهیم کرد. اما اینکه رفتار ما منتج به ارائه لیست مشخص شود محل بحث است .

 

دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین تاکید کرد: ما قطعا در کمک کردن به اینکه اعضای ما و جامعه بتوانند به مسیر مشخص برسند تلاش خواهیم کرد اما ممکن است لیست مشخصی به نام آرمان خواهان واقع بین ارائه نکنیم و این به شرایط برمی‌گردد که چه می‌شود، اینکه آیا جریان اصولگرایی به اجماع می‌رسد یا نه.

 

وی تاکید کرد: انتخابات برای ما موضوعیت ندارد، ما برای انتخابات تشکیل نشده‌ایم اما اگر انتخابات به هدف‌گذاری‌های ما کمک کند قطعا از آن استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون