تاریخ خبر: کد خبر: 4610

اسکان زائران در نمایشگاه بین المللی مشهد

به منظور افزایش سرانه کمپ های اقامتی و دسترسی مناسب زائرین به امکانات اولیه شهری، برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی مشهد به منظور پذیرایی از زائرین و مجاورین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) تجهیز شد.

اسکان زائران در نمایشگاه بین المللی مشهد

به گزارش قاصدنیوز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در جریان بازدید مسئولین استان از این طرح گفت: سالن فردوسی با 10 هزار متر مربع برای اسکان زائرین در این محل در نظر گرفته شده ضمن اینکه سالن دیگری برای نمازخانه ترتیب داده شده است.

محمدجواد حمید اضافه کرد: همچنین 40 چشمه سرویس بهداشتی در این محل تدارک دیده شده که تعدادی از آنها به صورت سیار می باشد و فضای باز جهت تفرجگاه نیز مورد استفاده زائرین قرار گرفته است.

وی افزود: در سالن فردوسی که زائرین اقدام به اقامت شبانه دارند سیستم گرمایشی تعبیه شده تا مبادا با مشکلاتی مواجه شویم و حتی حدود یک هزار چادر می توانند روزانه در محل این سالن اقامت داشته باشند ولی در صورت نیاز بیشتر، امکان افزایش این مکان مهیا می باشد.

حمید خاطرنشان کرد: فضایی برای شست وشو و پخت و پز به صورت جداگانه ویژه زائرین در نظر گرفته شده تا مشکلاتی که در اثر بی احتیاطی صورت می گیرد به حداقل برسد.

وی افزود: زائرینی که جهت اسکان به محل نمایشگاه بین المللی مراجعه می کنند مطابق تعرفه اقامت کمپ ها برای هر ماشین مبلغ 8 هزار و 500 تومان پرداخت می کنند که این مبلغ هزینه اقامت، پارکینگ، استفاده از امکانات بهداشتی و رفاهی می شود.

وی در پایان گفت: روند اقامت نوروزی زائرین در محل نمایشگاه بین المللی مشهد تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: قدس آنلاین

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون