تاریخ خبر: کد خبر: 4577

میزان اقامت نوروزی در مشهد ۲۵ درصد افزایش یافت

مدیرکل نظارت بر گردشگری میراث فرهنگی گفت: میزان اقامت نوروزی در مشهد مقدس در هفته نخست نوروز ۹۴، ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش قاصدنیوز، ولی تیموری در حاشیه بازدید از برخی واحدهای اقامتی در مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی و به‌ویژه شهر مشهد مقصد میلیون‌ها نفر از زائران و گردشگران است که به قصد زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع)، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی این شهر وارد مشهد می‌شوند بنابراین آنچه اهمیت دارد این است که خدمات صورت گرفته به زائران و مسافران خدمات مطلوب و شایسته‌ای باشد.

وی افزود: خوشبختانه حجم قابل توجهی از مراکز اقامتی کشور در مشهد واقع شده و با توجه به حضور میلیونی گردشگران و زائران در مشهد با برنامه‌ریزی‌های مناسب موضوع اقامت مسافران به شکل مطلوبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش میزان اقامت مسافران در مشهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: این افزایش بیانگر افزایش اشتیاق مردم برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، است.

تیموری اضافه کرد: در همین ارتباط و به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران موضوع نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت جدی در این استان دنبال می‌شود و اجازه فعالیت به تاسیسات گردشگری که خدمات نامطلوب به زائران ارائه می‌کنند، را نمی‌دهیم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون