تاریخ خبر: کد خبر: 4348

برگزاری آیین نکوداشت 110بانوی شاخص فاطمی در مشهد

قائم‌مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری آیین نکوداشت 110 بانوی شاخص فاطمی با عنوان جلوه‌های فاطمی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش قاصدنیوز، جعفر رئیسیان‌زاده با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی در مشهد مقدس، یکی از اولویت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و ماه پایانی سال 93 است، اظهار کرد: ناظر به تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س) و معین شدن شاخصه‌های بانوی فاطمی، کارگروه‌های مختلفی در فرهنگسرای حجاب تشکیل شده است.

 

قائم‌مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: در نظر است تا در قالب معرفی و تقدیر از بانوان شاخص فاطمی نسبت به معرفی الگوی زن مسلمان برای دختران و بانوان جامعه اقدام شود.

 

وی در مورد انتخاب 110 بانوی فاطمی عنوان داشت: ابتدا بررسی و تحقیقات اولیه با همراهی نهادهای رسمی و تشکل‌های مردمی برای معرفی بیش از 400 نفر انجام شد و سپس ناظر به شاخص‌هایی همچون فعالیت و انجام خدمات ویژه در عرصه‌های انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، فرهنگی و اجتماعی و علوم دینی، ارزیابی‌های لازم توسط هیئت داوری انجام و در نهایت لیست 110 نفره انتخابی تحویل دبیرخانه اجرایی شد.

 

رئیسیان‌زاده بیان کرد: برگزاری مراسم نکوداشت با عنایت به ظرفیت‌های اجتماعی موجود و پیشنهادی افراد در مکان‌هایی همچون حوزه علمیه خواهران، مساجد، خیریه‌ها و برخی از فرهنگسراها با دعوت از مسئولین و نخبگان در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون