تاریخ خبر: کد خبر: 4206

اکران دو فیلم منتخب جشنواره فجر در جمع فعالان فرهنگی مشهد

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اکران تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر ویژه فعالان فرهنگی، روحانیون و مبلغین در مشهد خبر داد.

اکران دو فیلم منتخب جشنواره فجر در جمع فعالان فرهنگی مشهد

به گزارش قاصدنیوز، سید رضا موسوی اظهار داشت: دو فیلم«روباه» و «شاهزاده روم» از مجموعه فیلم‌های اکران شده در جشنواره فیلم فجر برای نمایش انتخاب شده‌اند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: فیلم «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی در روز دوشنبه برای فعالین فرهنگی و مدیران تشکل‌های فرهنگی اکران می‌شود.

 

وی درباره این فیلم اظهار داشت: «روباه» یک موضوع کاملا اجتماعی دارد که مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه موضوع انرژی هسته‌ای است، به عبارتی مسائل روز اجتماعی کاملا منطبق با مسائل هسته‌ای و مذاکرات 1+5  در لابه لای بستر فیلم جاری است.

 

موسوی خاطرنشان کرد: حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی از بازیگران این فیلم هستند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد بیان کرد : در روز سه شنبه نیز پویانمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان،  ویژه روحانیون و مبلغین دینی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تهیه کننده این فیلم  آقای حامد جعفری است، افزود: داستان این انیمیشن درباره پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر عجل‌الله می‌شود.

 

موسوی با اعلام اینکه این اکران ها در سینما قدس مشهد برگزار می شود، تصریح کرد: به همت فعالان و تشکل‌های فرهنگی مشهد از تهیه کننده و کارگردان این دو اثر فاخر تقدیر به عمل می‌آید.

 

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون