تاریخ خبر: کد خبر: 4245

در واکنش به اجرای کنسرت در دانشگاه فردوسی عنوان شد:

مشهد مقدس را نباید با جزیره کیش مقایسه کرد

دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: شهر مشهد به دليل برخورداری از جايگاه معنوی و روحانی ویژه ای که دارد نبايد با شهرها و مراكز تفریحی هم چون جزیره كيش مقايسه شود.

به گزارش قاصدنیوز، دادستان مشهد که هفته جاری به دلیل اجرای کنسرت موسیقی در دانشگاه فردوسی مجبور به احضار و بازداشت چند ساعته معاون فرهنگی این دانشگاه شد ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش دادستان های استان خراسان رضوی در گفتگو با مهر بیان کرد: قوانین داخلی سازمان ها و ادارت بهانه مناسبی برای استنكاف از دستورات قضایی نیست.

 

غلامعلی صادقی در خصوص تخلف دانشگاه فردوسی در اجرای كنسرت موسیقی و بازداشت چند ساعته معاونت فرهنگی این دانشگاه گفت: دستور قضایی به مسئولان دانشگاه ابلاغ شد اما مسئولان دانشگاه  با استنكاف در برابر دستور قضایی نسبت به اجرای آن مقاومت كردند.

 

وی تاکید کرد: كنسرت هایی كه متقاضی اجرا در مشهد هستند باید مجوزهای قانونی را اخذ كرده باشند كه در صورت عدم كسب مجوز برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف امری طبیعی است.

 

صادقی با بیان این كه هر اداره و سازمانی براساس شرایط اداری مقرارتی دارد افزود: نمی توان به بهانه شرایط و قوانین داخلی یك سازمان نسبت به ارزش ها و مقررات نظام بی توجه بود.

 

وی ادامه داد: افكار عمومی نمی پذیرد كه شخصی یا سازمانی در كنار مراسم عزارداری در پایتخت معنوی كشور به اجرای كنسرت به شكلی غیرقابل قبول بپرازد.

 

منبع: مهر

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون