تاریخ خبر: کد خبر: 4232

در سایه غفلت مدیران فرودگاه مشهد/

نقض قانون حجاب توسط میهمانداران آلمانی در فرودگاه مشهد

این اقدام در حالی انجام می پذیرد که اطلاع از لزوم رعایت قوانین کشورها توسط کادرپروازی خطوط هوایی جزو بدیهی ترین موارد برای این افراد می باشد.

به گزارش «قاصدنیوز» نخستین پرواز هامبورگ به مشهد روز گذشته به زمین نشست. خط هوایی هامبورگ - مشهد بالعکس روز گذشته برای نخستین بار برقرار شد و هواپیمای آلمانی در فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.

میهمانداران هواپیمای آلمانی در مشهد

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این اداره کل به مسافران ورودی با این پرواز خیر مقدم گفتند و شاخه های گل به آنان اهدا شد.نخستین پرواز هامبورگ - مشهد حامل ۵۳نفر بود.

 

اما نکته تاسف بار در این بین که عکس های آن منتشر شده است، حضور بدون حجاب میهمانداران آلمانی این پرواز در محوطه فرودگاه پایتخت معنوی ایران و دومین کلانشهر مذهبی جهان است.
 
میهمانداران هواپیمای آلمانی در مشهد
 
این اقدام در حالی انجام می پذیرد که اطلاع از لزوم رعایت قوانین کشورها توسط کادرپروازی خطوط هوایی جزو بدیهی ترین موارد برای این افراد می باشد.
 
 
قابل ذکر است چندی پیش امام جمعه مشهد در سخنانی از وضع حجاب مهمانداران برخی شرکت های هواپیمایی انتقاد کرده بود و گفته بود: نمی خواهم بگویم تقصیر خود مهمانداران است.معلوم است آن جریان مدیریت موثر است. زیرا وقتی بناشد این مهمانداران همه به صورت آرایش کرده آن هم با آرایش های تند در صحن هواپیما ظاهر شوند، معلوم است که یک جریان مدیریت این سبک را پسندیده و مطرح کرده است. خب این وضع در هواپیمایی که می آید مشهد خیلی زننده است.

میهمانداران هواپیمای آلمانی در مشهد

آیت الله علم الهدی ادامه داد: خانم مهماندار هواپیما پشت بلندگو می گوید که ما از خانم های محترم خواهش می کنیم که شعائر اسلامی و حجاب را رعایت کنند؛ درحالی که خود آرایش تندی کرده و بخش عمده ای از زلف هایش هم بیرون و صورتش نیز باز است و آدم احساس می کند که دهن کجی کرده و ما را مسخره می کند.
 


امام جمعه مشهد خواستار رعایت حجاب توسط مهمانداران به خصوص در پروازهای مشهد شد. امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان هواپیمایی هما در خراسان رضوی گفت: وجود اقدس امام رضا(ع)، امام رئوفند و به پذیرایی از زائران و مهمانان خود بسیار اهمیت می دهند و بهترین نوع خادمی حرم امام رضا(ع)، کاری است که شما انجام می دهید.وی افزود: باید نسبت به زائرانی که از طریق هواپیما و از کشورهای خارجی به مشهد می آیند، ملاحظاتی شود.

 

میهمانداران هواپیمای آلمانی در مشهد

کلمات کلیدی

  • امیر 10 15

    سلام
    بابا تورو ب قرآن ول کنید این بحثارو
    مگه تو فرودگاه چ اتفاقی می خواد بیوفته ک شما نگران حجاب مهماندار آلمانی هستین..شما با ین طرز فکراتون اسلام و مردم رو مسخره کردین ن مهماندار آلمانی...
    مهماندار آلمانی اعتقاد ب بی حجابی داره هر جای دنیام ک بره اعتقاد خودشو حفظ میکنه شما اگه نگرانی بیا نگران اعتقاد مردم و خودت باش ک آتیش انداختین تو اعتقاد مردم ب دینو دیانت..
    لعنت ب همتون

    • محسن 10 10

      آقای امیر مشکل چارلاخ موی چنتا خارجی نیست. مشکل اینه که ی عده اجنبی با وجود اینکه می دونن این نقض قانون ماست، از روی عمد میان این کار رو می کنن. کشور خودمونم اگه مشکلی داریم خودمون حل می کنیم و ربطی به بقیه نداره که بخوان بگن اول برین کشورخودتونو درست کنین. لعنت مستحق کسی هست که حرفش اشتباهه. اون دنیا معلوم میشه که لعنت بر سر چه کسی فرود خواهد اومد...

    • خانوم 0 0

      امیر از حرف زدنت معلومه خیلی بی ...

  • عمارنامه 2 0

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/101123
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • حسين 5 0

    با سلام
    خدمه هواپيما در هواپيما و ورودي آن تابع قانون کشور صاحب پرچم هواپيما هستن. جمهوري اسلامي هم تابع اين قانونه.
    حرف هاي علم الهدي هم ناظر به خطوط هوايي داخليه

  • صادق 2 2

    اگه در خواست عکاس باشه که بیان بیرون چی؟
    خوبه که از اصل قضیه آدم خبر داشته باشه

  • مهدی 7 4

    وااسفا وا حسرتا وا اسلاما
    جدا یعنی این چهارتا عکس اینقدر مهمه و به بنیانهای انقلاب و اسلام ضربه زده!

  • 1 4

    باهمین کارها کم کم برای بقیه هم عادی میشه چطور دریکی از سفارت خانه های یک کشور اروپایی درخود ایران به بهانه قانون کشورخودشان باید زن ایرانی مسلمان ,عکس بدون حجاب ارائه بدهد تا ویزابرایش صادر شود و لی اگر این افراد که قطعا حساب شده وبرای قبح زدایی این کارکردند حساسیت نداشته باشیم . با همین تفکرات به اصطلاح روشنفکرمابانه وضعیت فرهنگی کشورمان به این روز افتاده و جای منکر ومعروف عوض شده است. ضمنا اگر شما که خیلی دیندار هستید واز عمل مهماندار دفاع کردی واقعا چقدر به احکام اسلام عمل می کنی همین که این حرفها روگفتی مشخصه دلت با همون هاست.

  • 1 1

    بفکر نون باشید که خربزه آبه، چی شد با تو تار مو ریختید بهم به فکر نون مردم باشید دارن له میشن طرف گیر داده به چی انگار مشکل حل شذه مونده حجاب

ارسال نظر

تریبون