تاریخ خبر: کد خبر: 3689

گزارش «قاصدنیوز» از ماجرای مبهم دفن یک شهید در بهشت رضا(علیه السلام)/

شهیدی در میان معدومین!+عکس

در بلوک22 بهشت رضا(علیه السلام) مشهد که معروف به قطعه معدومین و افراد مجهول الهویه است، قبری با عنوان «شهید سید میرحسن فاطمی» وجود دارد.

به گزارش «قاصدنیوز» در اتفاقی نادر، قبری با عنوان «شهید سید میرحسن فاطمی» در  بلوک22 بهشت رضا(علیه السلام) مشهد که معروف به قطعه معدومین و افراد مجهول الهویه است، وجود دارد.

 

خبرنگار «قاصدنیوز» چندی قبل در طی تماس با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، این مسئله را طرح نمود که مسئولین این مجموعه پس از بررسیهای آماری اعلام نمودند اساسا این شهید در سامانه شهدای کشور ثبت نشده است.

 

پس از آن، ماجرای این دفن را از حسن کریمدادی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد جویا شدیم که وی بعد از بررسی های مربوطه اعلام نمود که سنگ قبر با عنوان شهید در این مکان برداشته خواهد شد.

 

حال مشخص نیست که آیا سیستم آماری شهدای کشور دچار اشکال بوده و «سید محسن میرفاطمی» دیگر شهید نخواهد بود یا اساسا این تدفین و گذاشتن سنگ قبر به صورت غیرقانونی انجام شده و این مسئله در طی چندین سال ادامه داشته است.

 

قابل ذکر است فعالان حوزه دفاع مقدس، همیشه گلایه‌هایی از ضعف اطلاعاتی و آماری سازمان عریض و طویل بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته اند.

 

قبرستان معدومین بهشت رضا

قبرستان معدومین بهشت رضا

قبرستان معدومین بهشت رضا

قبرستان معدومین بهشت رضا

تاریخ شهادت سید میرحسن فاطمی 1/3/1361 ثبت شده است

 

قبرستان معدومین بهشت رضا

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون