تاریخ خبر: کد خبر: 2070

پخش 10نمایش رادیویی از سیره شهدای شاخص خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس

به گزارش قاصدنیوز، حسن کریم‌دادی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌و‌گو  با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های این معاونت در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: پخش ده نمایش رادیویی از شهدای شاخص خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت به شمار می‌رود.

 

وی ادامه داد: 10 نمایش رادیویی از شهدای شاخص خراسان رضوی تولید و از ابتدای این هفته از صدای خراسان رضوی در حال پخش است که تولید آن را معاونت سیمای خراسان رضوی با همکاری معاونت پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بر عهده داشته است.

 

کریم‌دادی با اشاره به هدف اصلی تولید این نمایش رادیویی، ابراز کرد: این برنامه رادیویی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر و سپاس از رزمندگی‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تهیه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند هر شب ساعت 23 در طول ایام هفته دفاع مقدس از این برنامه استفاده کنند.

 

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی یادآورشد: این برنامه تنها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته که ایام شهادت حضرت جوادالائمه(ع) بود، پخش نشد اما تا نهم مهرماه امسال از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون