تاریخ خبر: کد خبر: 2872

نویسنده کتاب تحسین شده«من زنده ام» میهمان سبزواری‌ها می‌شود

همزمان با ایام اسارت آل الله (علیهما السلام) و شهادت امام زین العابدین (ع)؛ «یاران ماندگار 2» یادواره سرداران شهید سبزوار و تجلیل از آزادگان سرافراز دیار سربداران برگزار می شود.

نویسنده کتاب تحسین شده«من زنده ام» میهمان سبزواری‌ها می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، این یادواره بزرگ پنجشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۷/۳۰ با حضور ویژه دکتر معصومه آباد نویسنده و راوی کتاب تحسین شده و ارزشمند «من زنده ام» و حجت الاسلام حسن پور نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه و نقی زاده بازیگر فیلم های دفاع مقدس با اجرای محمد نظام اسلامی در مصلی نماز جمعه سبزوار برگزار می شود.

 

دکتر معصومه آباد که هم اکنون عضو شورای شهر تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد؛ یکی از چهار زن آزادۀ ایرانی است که در سن ۱۷ سالگی در جادۀ ماهشهر-آبادان به اسارت نیروهای بعثی عراقی در می آید و کتاب فوق‌العاده اثرگذار «من زنده‌ام» قصه‌ای روان و پرکشش از ماجرای اسارت او و مملو از خاطرات تلخ و شیرین چهارسالۀ وی در زندان های عراق می باشد.

 

کتاب «من زنده‌ام» با تمجید و تقریظ ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همراه گشته و ایشان در بخشی از آن این‌گونه مرقوم داشته‌اند: «کتاب را با احساس دوگانه‌ی اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسم کردن زیبائی‌ها و زشتی‌ها و رنج‌ها و شادی‌ها آفرین گفتم».

 

گفتنی است مادر دکتر معصومه آباد اهل سبزوار است و در بخشی از کتاب آمده است: «مادرم الهه ی مهر و صنبل صبر و استقامت بود. او به تمام معنا ابهت و جذبه مادرانه داشت و با خشم و عشق مادری می کرد. او از طایفه سربداران باشتین سبزوار و زنی مدبر بود...»

 

همچنین در حالیکه کمتر از یک ماه از شروع مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده‌ام» می‌گذرد، چاپ ۹۴ این اثر نیز وارد بازار شده و استقبال خوب مخاطبان از این مسابقه باعث شده است که این کتاب در کمتر از ۳۰ روز، بیست و شش بار تجدید چاپ شود.

 

قابل ذکر است که یادواره یاران ماندگار به همت پایگاه های بسیج امام محمد باقر (ع) و شهید علوی سپاه ناحیه سبزوار برگزار خواهد شد.

 

منبع: سلام سربدار

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون