تاریخ خبر: کد خبر: 2868

« بی‌.ام.‌و » روی ریل قطار شهری مشهد! + عکس

سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: سانحه رانندگی در بلوار وکیل‌آباد مشهد منجر به ورود یک دستگاه خودرو « بی. ام.و » به ریل قطار شهری شد.

 « بی‌.ام.‌و »  روی ریل قطار شهری مشهد! + عکس

 به گزارش قاصد نیوز، آتشپاد محمدجواد سبحانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماسی تلفنی طی بامداد امروز مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و بی.ام.و در بلوار وکیل آباد و ورود یکی از خودروها به ریل قطار شهری با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان تیم نجات ایستگاه ۲۷ خود را به محل حادثه اعزام نمود.

 

وی افزود: پس از حضور تیم نجات و امداد آتش‌نشانی در محل حادثه محرز شد که راننده خودرو سورای بی.ام.و به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه خود پس از برخورد با زانتیا به سمت چپ خیابان منحرف شده و با عبور از جدول، فضای سبز و نرده های محافظ قطار شهری سرانجام در ریل و حریم مترو متوقف شده است.

 

آتشپاد سبحانی  تصریح کرد: در این هنگام بلافاصله تیم نجات و امداد نسبت به ایمن سازی محل و پیشگیری از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از هر دو خودرو اقدام کرده و  راننده ۲۸ ساله خودرو بی.ام.و را که به علت شدت جراحات وارده آسیب دیده بود را به عوامل اورژانس  جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل دادند و  ۲ سرنشین خودروی زانتیا نیز که دچار جراحات سطحی شده بودند در محل مداوا شدند.

 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: علت اصلی وقوع  این حادثه در دست بررسی قرار گرفت.

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون