تاریخ خبر: کد خبر: 2770

استاندار: فعلا خودم معاون زیارتم!

چرایی غیبت معاون زیارت و تاخیر به وجود آمده در معرفی گزینه قطعی این پست را در پایان جلسه از استاندار جویا شدیم و رشیدیان این گونه پاسخ داد: فعلا خودم معاون زیارتم و با معاونانم برنامه ریزی می کنیم که در خدمت زائران پیاده امام رضا(ع) باشیم.

استاندار: فعلا خودم معاون زیارتم!

به گزارش قاصدنیوز، اولین جلسه استانی ستاد زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر در حالی روز گذشته به ریاست استاندار خراسان رضـــــوی برگزار شد که جای خالی حمیدرضـا فتحیان سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری در این جلسه احساس می شد و به جای او، رسولی نژاد مدیر کل امور رفاهی معاونت زیارت، مدیریت جلسه را بر عهده داشت.

 

چرایی غیبت معاون زیارت و تاخیر به وجود آمده در معرفی گزینه قطعی این پست را در پایان جلسه از استاندار جویا شدیم و رشیدیان این گونه پاسخ داد: فعلا خودم معاون زیارتم و با معاونانم برنامه ریزی می کنیم که در خدمت زائران پیاده امام رضا(ع) باشیم.

 

سابقه 3 ساله

با این که در دی ماه سال 88 تشکیل معاونت زیارت در استانداری خراسان رضوی به تصویب کارگروه ملی زیارت رسید اما به گفته استاندار وقت، نامشخص بودن ساختار تشکیلاتی این معاونت که باید از وزارت کشور ابلاغ می شد، مانع معرفی اولین سرپرست این معاونت بود تا این که در اوایل سال 91 اولین سرپرست و پس از آن در اسفند 91 دومین سرپرست این معاونت معرفی شدند.

 

مرداد ماه امسال نیز پس از چند ماه بلاتکلیفی، سومین سرپرست معاونت زیارت استان منصوب شد.با احتساب امروز، 3 ماه و 6 روز از انتصاب حمیدرضا فتحیان دستیار ویژه استاندار به سرپرستی معاونت زیارت استانداری می گذرد، اما از همان ابتدا این گونه برداشت می شد که این انتصاب برای پیش بردن کارها انجام شده است.

 

این برداشت زمانی قطعیت پیدا کرد که استاندار با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، در پاسخ به خراسان درباره چرایی انتخاب دستیار ویژه خود به عنوان سرپرست معاونت زیارت این گونه گفت: انتصاب دستیار ویژه به سمت سرپرست معاونت زیارت، به دلیل محدودیت زمانی و فرا رسیدن دوره سفرهای زیارتی به مشهد انجام شده است و به طور قطع در آینده گزینه مستقل و قطعی را برای تصدی این معاونت معرفی خواهیم کرد.

 

منتظر بمانید

البته فتحیان خود نیز به این موضوع واقف بود و در ماه های اخیر در تماس تلفنی خبرنگار خراسان برای پیگیری موضوعات حوزه زیارت این گونه پیام داد که برای دریافت پاسخ هایتان منتظر معرفی معاون قطعی زیارت باشید. بنابراین باید منتظر می ماندیم تا استاندار خراسان رضوی گزینه قطعی خود را برای تصدی این پست معرفی کند.

 

فعلا خودم معاون زیارتم

رشیدیان روز گذشته در این باره گفت: ان شاءا... پیگیر معرفی معاون قطعی زیارت هستیم اما فعلا موضوع ما این نیست بلکه هدف اصلی ما در این روزها برنامه ریزی برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر است؛ این کار یک معاونت و یک دستگاه نیست و شخص بنده به عنوان استاندار، مدیریت جلسه را برای ایجاد هماهنگی بین همه دستگاه ها بر عهده دارم.

 

رشیدیان به این سوال که «گزینه جدیدی را برای معاونت زیارت مد نظر دارید یا خیر؟» پاسخ داد: فعلا خود من معاون زیارتم و با تمام معاونانم چه آقای فتحیان، چه آقای واحدی، چه آقای صادقی و چه آقای جمشیدی، همگی در خدمتیم که برای دهه آخر صفر برنامه ریزی کنیم و با همه امکانات در خدمت زائران پیاده امام رضا(ع) باشیم.

 

منبع: روزنامه خراسان

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون