تاریخ خبر: کد خبر: 2073

زیارت و مسجد محوری از اولویت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای شهر مشهد گفت: بحث تحکیم بنیاد خانواده، تقویت مسجد محوری، آگاهی مردم از حقوق و تکالیف شهروندی و مسائل مرتبط به زیارت از اولویت‌های اصلی کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در امسال است.

زیارت و مسجد محوری از اولویت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد است

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در سال دوم کاری اظهار کرد: سال گذشته در حوزه تدوین سیاست‌ها و شاخص‌های فرهنگی شهر کارهای بزرگی انجام دادیم.

 

وی افزود: آثار فرهنگی آثاری است که در دراز مدت خودش را نشان می‌دهد و این تدوین سیاست‌ها در سال گذشته انجام و شاخص‌های عملیاتی آن نیز مشخص شد و در شش ماهه دوم امسال به دنبال اجرای این شاخص‌ها هستیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به نظارتی که کمیسیون دارد من انتظار دارم تا انتهای امسال برخی از دستاوردهایی که در سال گذشته تدوین کردیم به عینه مشخص شود.

 

اخلاقی با اشاره به اولویت‌های کمیسیون فرهنگی نیز بیان کرد: اولویت‌های امسال کمیسیون فرهنگ شورای شهر مشهد شامل بحث تحکیم بنیاد خانواده، تقویت مسجد محوری، آگاهی مردم از حقوق و تکالیف شهروندی و مسائل مرتبط به زیارت است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون