تاریخ خبر: کد خبر: 2432

کریمی قدوسی:

استاندار ساخت و سازهای ارتفاعات مشهد را متوقف کند

بیش از 10 سال است که شاهدیم در ارتفاعات جنوبی مشهد پدیده غیر قابل قبول و ناهنجار با محیط زیست صورت می‌گیرد

استاندار ساخت و سازهای ارتفاعات مشهد را متوقف کند

به گزارش قاصدنیوز، نماینده مشهد در مجلس در گفتگو با نسیم گفت: این ساخت و سازها غیرقابل قبول و ناهنجار با محیط زیست است. متولیان امر جواب دهند، آیا مردم عادی هم درخواست کنند می‌توانند در این ارتفاعات ساخت و ساز کنند؟

 

جواد کریمی‌قدوسی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: بیش از 10 سال است که شاهدیم در ارتفاعات جنوبی مشهد پدیده غیر قابل قبول و ناهنجار با محیط زیست صورت می‌گیرد و با وجود مکان‌های زیاد برای ساخت و ساز و سرمایه‌‌گذاری، ارتفاعات شهر در تصرف جریانی قرار گرفته که محیط را برای استقرار افراد با یک فرهنگ خاص تغییر کاربری می‌دهند، مسئولان باید به مردم جواب دهند که چطور این فضاها در اختیار این افراد قرار گرفته است، آیا مردم عادی هم درخواست کنند می‌توانند در این ارتفاعات اقدام به ساخت و ساز کنند.

 

این ارتفاعات ریه‌های شهر محسوب می‌شوند. متأسفانه این ساخت و سازها در بزرگراه کلانتری مشهد هم ادامه پیدا کرد و اخیرا نیز پروژه بزرگتری در حال ساخت بود که شهردار آن را پلمپ کرد.

 

 نامه‌ای با امضای نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به استاندار خراسان رضوی تهیه و به ایشان ارسال کردیم تا سریعا با تشکیل جلسه خاصی دغدغه مردم و رهبری را پیگیری و این ساخت و سازها را متوقف کنند و حتی پروژه‌های نیمه‌تمام اجازه تکمیل نداشته باشند، اداره مسکن و شهرسازی استان، معاون عمرانی استانداری، شورای شهر و شهردار در قبال این دغدغه رهبری مسئول هستند و باید پاسخگو باشند. 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون