تاریخ خبر: کد خبر: 2410

نهمین شب شعر فیض حضور؛ شعرخوانی قزوه، سیار، محدثی و صفربیگی

شاعران آئینی چون علیرضا قزوه، جلیل صفر بیگی، مصطفی محدثی، مهدی سیار و جمعی از شاعران توانمند خراسانی در این شب شعر به شعرخوانی خواهند پرداخت.

نهمین شب شعر فیض حضور؛ شعرخوانی قزوه، سیار، محدثی و صفربیگی

به گزارش قاصدنیوز، مدیر فرهنگ سرای انتظار مشهد از برگزاری نهمین شب شعر فیض حضور با محوریت انتظار و غدیر و با حضور شاعران آئینی کشور خبر داد.

 

 ‌علی رضازاده، مدیر فرهنگ سرای انتظار با بیان این که به همت این فرهنگ سرا نهمین شب شعر فیض حضور برگزار می‌شود، ابراز کرد: به جهت استقبال مخاطبان و در ادامه سلسله شب های شعر فیض حضور این شب شعر با حضور شاعران آئینی کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: شاعران آئینی چون علیرضا قزوه، جلیل صفر بیگی، مصطفی محدثی، مهدی سیار و جمعی از شاعران توانمند خراسانی در این شب شعر به شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

مدیر فرهنگ سرای انتظار مشهد تصریح کرد: این شب شعر با محوریت دو موضوع انتظار و جریان غدیرخم است که شاعران فرهیخته میهمان برنامه، به شعرخوانی در مدح و منقبت امیرمؤمنان علی(ع)، امام زمان(عج) و ارتباط این دو جریان مهم می‌پردازند.

 

رضازاده بیان داشت: این شب شعر، 29 مهرماه همزمان با دهه پایانی ماه پرفضیلت ذی‌الحجه، ساعت 18 در محل تالار نور واقع در خیابان آبکوه، جنب اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون