تاریخ خبر: کد خبر: 2327

روزانه 50 نفر در مشهد فوت می‌کنند

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در مشهد به صورت روزانه 50 نفر فوت می‌کنند که عده‌ای از آنها زائران داخلی و خارجی هستند.

به گزارش قاصدنیوز، حسن کریم‌دادی عصر امروز در نشست خبری که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه در سازمان فردوس‌ها یک تکلیف بسیار جدی در مسائل شرعی داریم، اظهار داشت: 5 هزار و 500 شهید در بهشت رضا تدفین شده‌اند که امسال حسینیه‌ای برای شهدا به منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی در بهشت رضا مشهد احداث شده است.

 

کریم‌دادی تصریح کرد: زمان انتظار متوفیان به 150 دقیقه کاهش یافته و چهار طرح خدماتی برای حوزه محیط زیست شهری انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: پیگیر بخش ترافیکی بهشت رضا(ع) هستیم و طرح طاهرین برای مدیریت بحران انجام شده است که بر اساس آن از حوزه‌های علمیه در زمینه کفن و دفن آموزش دیدند.

 

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در ارتباط با میزان مرگ‌ومیر در مشهد گفت: در مشهد روزانه 50 نفر فوت می‌کنند که بخشی از آنها به شهرهای مختلف کشور و حتی خارج از کشور اعزام می‌شوند.

 

کریم‌دادی عنوان داشت: بحث تملک بهشت رضا(ع) و آرامستان جدید به شدت در حال پیگیری است و اگر آرامستان جدید که در جاده کلات با نام بهشت رضوان در دست احداث است، به خوبی مدیریت شود، مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون