تاریخ خبر: کد خبر: 1535

صدیقی:اگر دولتی گفت ما کاری به بهشتی شدن مردم نداریم یعنی دین کاری به مردم ندارد

صدیقی:اگر دولتی گفت ما کاری به بهشتی شدن مردم نداریم یعنی دین کاری به مردم ندارد

به گزارش قاصدنیوز به نقل از گنابادتایمز، آیت الله صدیقی در مراسم گرامیداشت شیخ بهلول گنابادی که در محل مزار آن عارف مجاهد در گناباد برگزار گردید با اشاره به روایتی با این مضمون که ، هر شهری که از سه پناهگاه  فقیه عالم ،طبیب حاذق مورد وثوق و حاکم خیر خواه و مردمی بهره مند شود نجات پیدا می کند گفت : “اولین پناهگاهی که حضرت به جامعه معرفی می کند. می فرماید : فقیه عالم ورع . انسان هایی فهیمی که با آن فهم بالایشان دانش کسب کرده اند.”

وی ادامه داد : “یک آدم هایی دانش دارند امّا فقیه نیستند ، فهم اجتماعی ندارند ، اسلام سکولاری دارند.

قرآنی که سراسر آیاتش زندگی دارد، جهاد دارد، دفاع دارد،قضاوت دارد،کسب و کار دارد،حقوق دارد، اخلاق دارد. می گویند دین کاری به سیاست ندارد! دین کاری به اداره ندارد!”

امام جمعه موقت تهران افزود : “این حرف به خدا حرف یهودی ها است بعضی آخوندهای متحجر هم تحت تاثیر تبلیغات  یهودی ها قرار گرفته اند .اگر دولتی گفت ما کاری به بهشتی شدن مردم نداریم یعنی دین کاری به مردم ندارد کاری به جامعه ندارد . اصلا دین آمده اقتصاد مردم را در مسیر بهشت قرار بدهد ،مدیریت ها را در مسیر بهشت قرار بدهد دین رو شما منها کنید ریاستتان، وزارتتان،استانداریتان قضاوتتان همه به سوی جهنم میرود .”

آیت الله صدیقی با بیان این موضوع  که  این دین است که شما را در مسیر نور قرار می دهد و دلهایتان را بهشتی می کند افزود :”لذا دین آمده است هم دنیا برای ما بسازد و هم آخرت را برای ما بسازد.”

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون