تاریخ خبر: کد خبر: 8974

به بهانه نفی رفتار سیاسی دهیاران در ایام انتخابات توسط فرماندار مشهد

جناب فرماندار، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

فرماندار مشهد در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان مشهد گفته است: دهیاران هر گرایش و سلیقه سیاسی که دارند، محترم است، اما کار سیاسی توسط دهیاران ممنوع است و کار دهیاران سیاسی کاری نیست.

جناب فرماندار، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

به گزارش «قاصدنیوز»، فرماندار مشهد در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان مشهد گفته است: دهیاران هر گرایش و سلیقه سیاسی که دارند، محترم است، اما کار سیاسی توسط دهیاران ممنوع است و کار دهیاران سیاسی کاری نیست.

 

نوروزیان همچنین تصریح کرده است: در جریان انتخابات اخیر دهیاران، بخشداران، فرمانداران و استانداران را به کار سیاسی و تبلیغات برای آقای روحانی متهم کردند، در حالی که این گونه نبود.

 

این اظهارات در حالی است که دولت با اعطای وام فوری 10 میلیون تومانی در شب انتخابات به دهیاران، به شائبه‌ رفتار سیاسی آن‌ها دامن زد.

photo_2017-07-18_15-31-28

گزارش‌های مردمی متعدد نیز حاکی از آن بود که در مناطق مختلف کشور به روستاییان گفته شده است که «رئیس جمهور در ایران در هر حال دو دوره‌ای است» و اگر رای روحانی در منطقه شما کم باشد عواقب دارد! 

گزارش مشرق در اینباره را اینجا بخوانید: goo.gl/n1EYmW

 

همچنین عکس‌های منتشر شده از سخنرانی افراد سیاسی متعلق به یک جریان خاص در جمع دهیاران روستاهای مختلف نشان می‌دهد اعتراض منتقدان بی‌راه نبوده است. 

 

photo_2017-07-18_12-31-50

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون