تاریخ خبر: کد خبر: 8808

صلاحیت 75 کاندیدای دیگر برای انتخابات شورای شهر مشهد تایید شد

هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا پس از بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده تا امروز، 17 اردیبهشت تعداد 75 نفر از آنان را تایید صلاحیت و اسامی آنان را به فرمانداری اعلام کرد.

به گزارش «قاصدنیوز»، فرماندار مشهد در خصوص بررسی مجدد صلاحیت داوطلبین انتخابات شورای شهر مشهد گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا پس از بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده تا امروز، 17 اردیبهشت تعداد 75 نفر از آنان را تایید صلاحیت و اسامی آنان را به فرمانداری اعلام کرد.

 

محمدرحیم نوروزیان  با اعلام این خبر اظهار کرد: فرمانداری حداکثر تا 20 اردیبهشت اسامی نهایی تایید شدگان را آگهی کرده و به اطلاع عموم خواهد رساند.

 

رییس هیئت اجرایی انتخابات مشهد با اشاره به قانون انتخابات عنوان کرد: در صورتی که مسئولین ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها رسما طی نامه‌ای به همراه امضای آنها به فرمانداری معرفی نشوند، امکان هرگونه تعامل و همکاری با ستاد‌ها وجود نخواهد داشت و برای نماینده نامزد مربوطه برای حضور در شعب اخذ رای امکان صدور کارت وجود نخواهد داشت.

 

وی همچنین بیان کرد: مسئولین ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی به حضور مکرر و تقاضای تعهد یا پر کردن فرم های مختلف قالب اماکن یا موارد دیگر معترض بودند که این مساله به نیروی انتظامی ابلاغ شد، خارج از چهارچوب قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی هیچ دستگاهی حق مراجعه کردن به ستاد‌ها را ندارد.

 

نوروزیان ادامه داد: هر اقدام سلبی، ایجابی یا بازدارنده در قانون تعریف شده است که فقط باید در همان چهارچوب فعالیت کنیم.

 

منبع: ایسنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون