تاریخ خبر: کد خبر: 8819

پروژه زائرشهر ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

تمامی پروژه هایی که با حضور آیت الله رئیسی عملیات اجرای آنها آغاز شده نظیر پروژه‌های زائر شهر، زائرسرا، مجتمع مسکونی جوانان، موزه جامع رضوی و ... دارای زمان بندی دقیق و مشخص است.

به گزارش «قاصدنیوز»، سید مرتضی بختیاری در بازدید از پروژه های زائرشهر و آشپزخانه مرکزی امام رضا(ع) اظهار کرد: پس از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعددی که در حال ساخت است، مهمترین برنامه پیگیری روند احداث، رفع موانع و فراهم کردن اعتبارات و ملزومات مورد نیاز تیم های اجرایی است.


وی تصریح کرد: تمامی پروژه هایی که با حضور آیت الله رئیسی عملیات اجرای آنها آغاز شده نظیر پروژه‌های زائر شهر، زائرسرا، مجتمع مسکونی جوانان، موزه جامع رضوی و ... دارای زمان بندی دقیق و مشخص است.


وی با بیان اینکه پروژه زائرشهر ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: در کنار سرعت انجام کار، توجه به کیفیت نیز از موضوعاتی است که مورد توجه دقیق قرار گرفته است.


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با افزایش ظرفیت پخت آشپزخانه مرکزی این امکان وجود خواهد داشت که همه زائران بارگاه منور رضوی در تشرف به مشهد مقدس، حداقل یکبار بتوانند مهمان سفره پربرکت امام رضا(ع)شوند.


بختیاری در ادامه با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: تکیه بر توان و استعداد جوانان غیور، مومن و انقلابی کشورمان همراه با حمایت از کار و تولید و رفع معضلات آن، ایران اسلامی را در مسیر توسعه پایدار قرار خواهد داد.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون