تاریخ خبر: کد خبر: 8661

شهر من جای قشنگی است، اگر بگذارید

مصطفی شریف فعال سیاسی اصول‌گرا و از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا طی نامه‌ای سرگشاده به امیر شهلا فعال سیاسی اصلاح طلب به محتوای یادداشت اخیر وی درباره مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش «قاصدنیوز»، مصطفی شریف فعال سیاسی اصول‌گرا و از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا طی نامه‌ای سرگشاده به امیر شهلا فعال سیاسی اصلاح طلب به محتوای یادداشت اخیر وی درباره مشهد واکنش نشان داد. متن این نامه بدین شرح است:

 

جناب آقای شهلا

سلام علیکم

چند روز پیش یادداشتی از شما با  موضوع "مشهد ده سال دیگر قابل سکونت نیست اگر با همین روال پیش برویم!" منتشر شد.

 

 یادداشت شما را با دقت خواندم و چاره ای ندیدم جز اینکه برخی نکات را به شما یادآوری کنم.

 

این نامه را از جوار شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس در فکه و طلائیه برایتان مینویسم.

 

 نمیدانم تا به حال فرصت داشته اید تا به اینجا بیایید یا خیر، اما توصیه میکنم برای درک بهتر برخی مسائل، حتما این سفر را در دستور کار خود قرار دهید.

 

آقای شهلا!

مشهد شهر امام رضا علیه السلام است و بایستی با حرکت به سمت شهری در تراز فرهنگ رضوی خود را به تصویر مطلوب، یعنی "مشهد الرضا" نزدیک و نزدیک تر کند؛ اساساً فلسفه وجود این شهر محبت و ارادت مجاورین و زائرین به حضرت امام رضا(ع) است و هر مفهوم و عملی باید با تراز رضوی سنجیده و تعبیر شود.

 

مشهد الرضا شهری آباد، زیبا بر اساس معماری و شهرسازی اسلامی، مملو از مردم مومن انقلابی، سالم، با نشاط و شاد، با فرهنگ و هنرِ تراز رضوی و دارای اقتصادی پویا بر مبنای اقتصاد مقاومتی است. مشهد الرضا(ع) مرکز تولید علم و صدور گفتمان انقلاب و نمونه شهر متمدن اسلامی برای سایر شهرها خواهد بود.

 

برای تحقق چنین تصویر مطلوبی ما به مدیران انقلابی و متخصص نیاز داریم که  با مدیریت جهادی، تکمیل پازل تصویر مشهد الرضا(ع) را سرعت ببخشند.

 

امروز در عرصه انتخابات شورای شهر فارق از دسته بندی های مرسوم سیاسی از دو جریان" انقلابی" و "غیر انقلابی"، افرادی برای تکیه زدن بر کرسیِ نمایندگی، کاندیدا شده اند. البته تصور نکنید از انقلابی های "خسته" یا "دلبسته" غافلیم بلکه حقیقتاً، بین اینها و غیر انقلابی ها فرقی نیست اما فارغ از تمام اینها اینکه شما می گویید مشهد محل زندگی نیست برای ما جای بسی تعجب است؛ لذا حداقل بر اساس قائده سوزن و جوالدوز، بر مرام اصلاح طلبان اگر جوالدوزش حواله ماست لطفا سوزنی به خود بزنید.

 

امیدوارم بر سیاق اصلاح طلبان این متن "تبیینی" را "تخریبی" نکنید و شیوه مظلوم نمایی در پیش نگیرید.

 

آقای شهلا

شما وابسته به جریانی هستید که یگانه شهردارش حتی نتوانسته سه پروژه متوسط را جمع و جور کند. نه تنها "مجد" که حتی "سارا" جان هم مردم را درگیر پیچ و خم های زیادی کرده.

 

شما وابسته به جریانی هستید که ادعای شاخص گرایی می کند و سپس خبر می رسد طرح اصلاحاتی ها برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد روش قدیمی ایجاد "بنگاه سهامی عام سیاسی" است. یعنی بگذارید ما رای بیاوریم و بعد هر تکه از این شهر و شهرداری تقدیم یکی از شما هم گروهی ها خواهد شد(شبیه آنچه بر سر کشور آوردند)

 

شما وابسته به جریانی هستید که داد"تخصص" می زند اما سیاسی ترین افرادش برای شورا ثبت نام می کنند تا بلکه "حصار" دیده نشدن را از دور خودشان باز کنند.

 

شما نماینده جریانی هستید که در اوج گرفتاری های معیشتی و اقتصادی مردم، بخاطر چند عدد رای بیشتر برای کنسرت "دلواپس" شدید

 

شما همان شخصی هستید که همین چند وقت پیش در راستای مجیز گویی برای رئیس الوزرا فعل "اغراق" را شرمنده کردید و این یعنی شما سیاست ها و رویکرد های این دولت را باور دارید و رویکرد شما در حوزه شهری هم از همان جنس خواهد بود.

 

 آقای شهلا

از شما می پرسم...

اگر شما یا دوستانتان به کرسی شورای شهر برسید بر سر چه می خواهید مذاکره کنید؟ با چه کسی میخواهید مذاکره کنید؟ کدخدای شهر شما امام رضا (ع) است یا خرده فرمایش فلان مستکبر؟

 

70 درصد از چه صنعتی را تقدیم می کنید و در عوضش چه کسی قرار است به ما لبخند بزند؟ به چه کسانی قرار است بگویید بی سواد و بی شناسنامه؟ کدام ارزشهای اسلامی و انقلابی را قرار است مسخره و تضعیف کنید؟  با صنعت گردشگری غیر منطبق با مسئله زیارت چه بر سر زیارت و زائر و هویت مشهد خواهید آورد؟ رسانه های شهرداری قرار است به ارگان رسمی اصلاحات و تاخت و تاز به کدام ارزشها تبدیل شود؟ سهم آنهایی که به نفع شما کنار رفته اند چه خواهد بود؟ چند" ح.ف " و " م.ه " قرار است برایمان درست کنید؟ فرمان ماشینتان به دست کدام مستشار غربی خواهد بود؟

 

آقای شهلا

می دانم که هنوز زخم انتخابات مجلس التیام نیافته و دوستانتان سخت به دنبال عقده گشایی هستند و پذیرش انتخاب مردم برایتان سخت است اما بدانید مردم مشهد مومن و انقلابی هستند و آرزوی شکستن یکپارچگی گفتمان انقلاب در شهر مشهد خوابی است که در آن " گاهی هوف هوف می خورند و گاه دانه دانه"

 

آقای شهلا

قبول کنید که "آزموده را آزمودن خطاست" و مردم عنان شهرشان را به کسانی که کشور را به این روز نشانده اند نخواهند سپرد.

 

اگر با این روال به قول شما شهر تا ده سال دیگر قابل سکونت نیست شما و دوستانتان این قابلیت را دارید که ظرف چهار سال شهر را به متروکه ای بی قواره و بی هویت تبدیل کنید و  همه رای دهندگان را از کرده خود پشیمان خواهید کرد مانند آنچه در دولت انجام دادند.

 

واقعاً بس نیست کشور را به این روز نشانده اید که حالا آمده اید کنار آفتاب وجود شمس الشموس ، آفتاب برجامی علم کنید؟

 

شما و دوستانتان را به انصاف توصیه میکنم و بدانید جوانان مومن انقلابیِ این شهر، وسط میدان هستند و در کنار مردم انقلابی گام به گام مشهد را به مشهدالرضا علیه السلام یعنی مشهد تراز رضوی تبدیل خواهند کرد.

 

آقای شهلا

"شهر من شهر قشنگی است، اگر بگذارید"

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون