تاریخ خبر: کد خبر: 8598

مراسم تقدیر از سازنده انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس 2» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد از برگزاری مراسم تقدیر از فرهاد عظیما، سازنده و تهیه‌کننده انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس 2» با حضور فعالان فرهنگی و تشکل‌ها خبر داد.

به گزارش «قاصدنیوز»، مجتبی رزم‌آرا گفت: این مراسم دوشنبه 16 اسفندماه و در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

 

وی در خصوص اهمیت حمایت از آثار فاخر فرهنگی و هنری در کشور گفت: در مقابل هجمه رسانه‌های غربی و تهاجم فرهنگی، تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در کشور ضرورت است، حمایت از تهیه‌کنندگان این آثار قطعاً در تشویق سایر هنرمندان برای ورود به این عرصه مؤثر خواهد بود و این قبیل حمایت‌ها بر عهده مسئولان فرهنگی است.

 

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری مشهد در خصوص این انیمیشن گفت: این اثر روایتی از رؤیایی ناوگان دریایی ایران و آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس است که با تحول نوین رسانه‌ای در چارچوب نمایش سه‌بعدی سعی در به تصویر کشیدن قدرت نظامی ایران در خلیج‌فارس دارد.

 

وی در خصوص استقبال پرشور مخاطبین فیلم ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده تماشاکنندگان طی چند روزکوتاه اکران فیلم در چهار سینمای مشهد، اکران ویژه‌ای نیز در دو سئانس سینما هویزه پاسخی به استقبال پرشور بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

مدیر فرهنگسرای رسانه با اشاره به اینکه انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس 2» یک تجربه موفق در صنعت سینمای کشور است، عنوان کرد: باعث خوشحالی است که صنعت سینمای انیمیشن توسط حوزه هنری احیا شد و این اثر توانست پاسخی برای یاوه‌گویان نظام اسلامی باشد

 

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های گسترده مردمی از این اثر گفت: «نبرد خلیج‌‌فارس 2» بدون حمایت‌های دولتی و ارگانی ساخته‌شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان این کار را در گینس به‌عنوان انیمیشنی که با کمترین امکانات و حداقل نیروی انسانی ساخته‌شده، ثبت کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون