تاریخ خبر: کد خبر: 4703

حرمت مومن از خانه کعبه بالاتر است!

به قلم: حجت الاسلام حسین ابراهیمی

حرمت مومن و خانه کعبه

 

نمی دانم حال تو چگونه می شود آنگاه که کسی یا گروهی به خانه خدا یعنی کعبه جسارت کند حالا چه رسد به آنکه بخواهد خانه خدا را خراب نماید ، اما امروز امری سنگین تر از خراب شدن خانه خدا اتفاق افتاده است که آن تخریب حرمت و شرف یک مومن است، شیعیان علی علیه السلام مگر نشنیده اند که فرمود : المومن اعظم حرمة من الکعبه1؛ شرافت و احترام مومن از احترام کعبه،بیشتر است.

 

اگر دیروز یزید و یزیدیان حرمت خانه خدا را می شکستند امروز شکم بارگانی از همان نسل، حرمت زائر این خانه را می شکنند،چه کسی می تواند حال نوجوانی را تصور کند که با انگیزه یک سفر معنوی و دیدن خانه خدا و توشه برداشتن از این سفر با شور حال خاصی پا به این کشور می گذارد اما با چنین صحنه ای مواجه می شود؟ چه حالی دارد این نوجوان؟ چه چیزی می تواند روح ویران شده و شخصیت خورد شده او را بازسازی نماید؟

 

آیا همه این سخن کافی نیست که به گفته بعضی از مراجع این فعل مستحبی را لا اقل برای چند صباحی ترک کنیم؟ تمام استدلال در کلام مکرر اهل بیت در بالاتر خواندن حرمت مومن از خانه کعبه آمده است که اگر روزی پستان و ناپاکانی چون آل سعود بر این خانه پاک مسلط شدند و در نتیجه حرمت مومنین اینگونه به خطر افتاد همان خدای کعبه دستور به تحریم این حج مستحبی می دهد تا چند صباحی دنیای دنیا پرستان به تلاطم بیفتد.

 

امروز دیگر آل سعود بیش از پیش باطن ناپاک و چهره پلید خود را آشکار می کند و انواع و اقسام جنایات را در کارنامه خود ثبت می نماید،اگر مولودی نا مشروع به نام داعش در منطقه به وجود می آید این بی شک از جمع شدن همین وهابیت خبیث با دلبستگان غربی آنهاست و امروز حمله آشکار به یک ملت و به خاک و خون کشیدن زنان و بچگان یمن تنها به جرم شیعه بودن.

 

البته این خاندان ناپاک سابقه پلیدی در به خاک و خون کشیدن مومنین و زائرین خانه خدا دارند که هیچ از یاد نرفته است حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 29 تیرماه 1367 با یاداوری فاجعه قتل عام حجاج ایرانی که قریب به سیصد نفر بودند صراحتا با وعده انتقام به جانیان آل سعود بیان می کنند: « انشاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.»

 

بدون شک هنوز شمشیر تیز غرور و غیرت در این سرزمین پاک و دیار سلمان محمدی کند نشده است اما هدف ایران بزرگ، بالاتر از دست نشانده کوچکی مانند عربستان سعودی است ،اما امروز و با اضافه شدن این جسارت ننگین بر آلبوم جنایت های این خاندان، بی شک در کنار پیگیری اشد مجازات برای آن مامورین حیوان صفت ،پیگیری مسئله تحریم عمره در میان علما و مسئولین و مومنین درس کوچکی برای این جانیان بزرگ خواهد بود تا روزی که بزودی وعده خمینی کبیر تحقق یابد .ان شاالله

 

 

 

1-بحارالانوار، ج67،ص71،ح35

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون