تاریخ خبر: کد خبر: 3300

پیاده روی اربعین؛ رزم مقدماتی ظهور

به قلم: سید هاشم فیروزی

پیاده روی اربعین؛ رزم مقدماتی ظهور

آنچه که از سخنان بزرگان استنباط می شود این است که پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسالمت آمیز جهان زمینه ساز امر ظهور و مدیریت حضرت صاحب(عجل الله) انتقام گیرنده خون جدشان خواهد بود. اگر در مراسم حج حدود پنج میلیون زائر راهی خانه خدا می‌شوند، در اربعین بالغ بر20میلیون نفر از سراسرجهان، از آمریکا مهد استکبار تا آفریقا مهد استثمار، از فواصل 80 تا 500 کیلومتر با پای دل به سمت حرم یار می روند و در طول مسیر برای همه این ها غذا وآب و مکان استراحت وجود دارد. آیا برای دیدن اعجاز حسینی چیز دیگری نیاز است؟ آیا این جمعیت را کسی جز خود حضرت صاحب (عجل الله) و حضرت اباعبدالله (علیه السلام) مدیریت می‌کنند؟

 

این حرکت میلیونی و معجزه آسا در حالی به وقوع می پیوندد که اقدامات تروریستی و جنون آمیز جریان های تکفیری به سردمداری استکبار جهانی، حکام خائن و نامسلمان منطقه به رهبری آل سعود، سال به سال نسبت به شیعیان و اهل سنتِ بیزار از تکفیر، بیشتر شده است. اما چرا با این وجود از سیل عاشقان پیاده روی اربعین کاسته نشده است؟ چرا این پیاده روی خاری است بر چشم تکفیری ها و دشمنان مستضعفین جهان؟ زمانی که جهان تشیع در زیر پرچم خون خدا به وحدت می رسند و رنج و مشقت و خطرها را به جان می خرند و با علم بر احتمال مرگ نه تنها خودشان بلکه زن و فرزندانشان را نیز همراه خود می برند این نشان می دهد که آنها درس عشق و ایثار را از سیدالشهداء خوب یاد گرفته اند و این برای جریان های تکفیری بسیار خطرناک می نماید چرا که این جماعت عاشق برای نرفتن زیر بار ظلمِ تکفیر و استکبار با تمام وجودشان به میدان آمده اند.

 

ترس عمده ی آنها از این است که این جمعیت میلیونی به امر ولی خود و مرجعیت عالی‌قدر عراق برای گرفتن انتقام خون به ناحق ریخته شده اول مظلوم تاریخ و پابرهنگان و مظلومان جهان مسیرش از کربلا به جایی دیگری تغییر کند. آن وقت است که دیگر هیمنه پوشالی استکبار و تکفیر فرو خواهد پاشید. همانا راه قدس از کربلا می گذرد...

 

آری این پیاده روی ها محل تمرین رزم عشق است و این همان اثر خون به ناحق ریخته سیدالشهداست که محبینش را هدایت می کند تا در روز موعود در زیر لوای پرچم حضرت قائم(عجل الله) و نائبش برای گرفتن حق مظلومان تاریخ قیام کنند و با این پیاده روی ها آمادگی خود را برای آن روز بالا ببرند.

 

این بار جهان استکبار خوب فهمیده است که دیگرکربلا تکرار نخواهد شد و به اذن خدا در همین زمان بساط یزیدیان برای همیشه جمع خواهد شد. آنچنان که تا دیروز جنبش های مردمی در لبنان و فلسطین و بحرین و عراق و عربستان بود و امروز شعار مرگ بر تکفیر و استکبار از یمن هم بلند شده است و به اذن خدا این هژمونی تا قلب اروپا و کاخ سفید پیش خواهد رفت.

 

آری ای سربازان و فرماندهان جبهه حق، خود را در مسیر رزم مقدماتی اربعین آماده و چالاک کنید چرا که هدف این پیاده روی جز صفای دل و آمادگی قلبی برای پیروزی نهایی نیست و ما باید برای روز موعود آماده باشیم و آن روز بسیار نزدیک است انشاالله...

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون