تاریخ خبر: کد خبر: 1387

سخنان جالب فوتبالی سید حسن نصر الله

سیدحسن نصرالله در مصاحبه ای گفت که به بازی مارادونا علاقمند است و در جام جهانی برزیل هم طرفدرار آرژانتین بود.

سخنان جالب فوتبالی سید حسن نصر الله

به گزارش قاصد نیوز ، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با روزنامه الاخبار چاپ بیروت گفت: بله ،‌ فوتبال دوست دارم و قبل از اینکه عمامه بر سر بگذارم با دوستانم فوتبال بازی می کردم.

نصرالله در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا از تیم مشخصی طرفداری می کند یا خیر گفت:‌ در گذشته بله،‌ برای آرامش و تغییر فضا. اکثراً طرفدار برزیل و بعضی وقت ها هم طرفدار آرژانتین بودم. به ویژه وقتی که مارادونا در تیم حضور داشت.

مارادونا ستاره فوتبال جهان در چهار جام جهانی حضور یافت و در راس تیم ملی آرژانتین توانست دومین جام جهانی این کشور را در سال ۱۹۸۶ از آن خود کند.نصرالله ادامه داد:‌ گفته شد که در جام جهانی امسال، من طرفدار برزیل بودم ولی من طرفدار تیمی نبودم. در واقع امسال به دلیل مسائلی که در لبنان، سوریه، غزه و عراق می گذرد شرایط به گونه ای نبود که اجازه دهد این مسائل را پیگیری کنم.

وی با این حال گفت که بخشی از مسابقه فینال جام جهانی برزیل میان تیم های آلمان و آرژانتین را دنبال کرد.

او گفت: به خاطر پسرم بخشی از مسابقه فینال را تماشا کردم چون پسرم طرفدار آلمان بود من هم طرفدار آرژانتین شدم تا نوعی رقابت و هیجان به هنگام تماشای فوتبال به وجود بیاید.نصرالله افزود:‌ در میان حزب الله لبنان به طور معمول،‌ اکثراً حامی برزیل هستند. این موضوع در نتیجه بازی زیبای این تیم است. پس از مدتی بعضی ها گفتند این حمایت به دلیل رنگ پرچم برزیل است زیرا این پرچم هم مانند پرچم حزب الله لبنان از دو رنگ زرد و سبز تشکیل شده است. نصر الله ۵۳ ساله از سال ۱۹۹۲ تاکنون مسؤولیت دبیرکلی حزب الله لبنان را برعهده دارد.

منبع:ایران نیوز ۲۴

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون