تاریخ خبر: کد خبر: 1280

داعش مقام امام رضا (ع)و حسینیه حضرت زینب.س. را ویران کرد

تروریستهای تکفیری داعش در سلسله جنایاتشان این بار مقام امام رضا(ع) را در نزدیکی روستای تیسخراب در دشت نینوا منفجر کردند

به گزارش قاصد نیوز به نقل از عماریون ، کمیساریای عالی حقوق بشر در عراق اعلام کرد: عناصر تکفیری گروه تروریستی داعش، مقام امام رضا(ع) را در روستای تیسخراب در دشت نینوا ویران کردند.
 

 
 
داعش مقام امام رضا(ع) را منفجر کرد
 

« سلامه الخفاجی» از اعضای کمیساریای عالی حقوق بشر درعراق در این باره گفت: باندهای داعش در سلسله جنایاتشان این بار مقام امام رضا(ع) را در نزدیکی روستای تیسخراب در دشت نینوا منفجر کردند.
 
وی افزود: در اتفاق دیگری در نینوا، پس از آنکه عناصر داعش حسینیه حضرت زینب(س) را در روستای شبکی نشین باشبیته ویران کردند، یکی از شیعیان شبکی به آنان حمله ور شد و شش تروریست را به هلاکت رساند و خود نیز در این درگیری جان باخت.
 
از سوی دیگر، گزارش ها از روستاهای ایزدی نشین در عراق حاکی از آن است که افراد مسلح داعش، ساکنان سه روستای ایزدی نشین را تهدید کرده اند اگر اسلام نیاورند، آنها را خواهند کشت.
 
به نوشته روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، شاهدان عینی گفته اند افراد مسلح داعش، روستاهای، کوجه، حاتمیه و قابوشی را نزدیک سنجار محاصره و به بیش از سیصد خانوار گفته اند بین مرگ یا پذیرش اسلام، یک گزینه را انتخاب کنند.
 
«ویان دخیل» تنها نماینده ایزدی در مجلس عراق، گفت اگر نتوانیم کاری جهت امیدوار کردن مردم در کوه سنجار انجام دهیم طی یک یا دو روزآینده با مرگ جمعی آنها مواجه خواهیم شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون