تاریخ خبر: کد خبر: 1257

جدول عملکرد یک ساله دولت حسن روحانی در حوزه فرهنگ

حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند/ با توجه به تاکیدات قانون اساسی و وظیفه سنگین دولت در این باره باید دید که کارنامه عملکرد ایشان چه نمره ای را در حوزه فرهنگ دریافت میکند.

جدول عملکرد یک ساله دولت حسن روحانی در حوزه فرهنگ

به گزارش قاصد نیوز به نقل از 598 حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند. در طول این یک سال برخی مدافعان دولت، هرگونه اظهار نظر و نقد عملکرد رییس جمهور را زودهنگام میدانسته و معتقد بودند که باید حداقل یک سال به دولت حسن روحانی فرصت داد.

 

عرصه فرهنگ یکی از مهمترین عرصه های انقلاب اسلامی است. در انتخابات سال 92 نیز دکتر روحانی وعده های زیادی در مورد فضای فرهنگی و اجتماعی کشور داده بود که با توجه به تاکیدات قانون اساسی و وظیفه سنگین دولت در این باره باید دید که کارنامه عملکرد ایشان چه نمره ای را در حوزه فرهنگ دریافت میکند.

598 با بی‌طرفی کامل به بررسی گوشه ای از عملکرد یک ساله فرهنگی دولت یازدهم پرداخته که در ادامه آن را منتشر میکند.

 

درپایان از مخاطبین محترم تقاضا داریم، اگر نکته ای در جدول ذیل مغفول مانده، آن را از طریق بخش نظرات (در پایین همین صفحه) بیان فرمایند تا در گزارشات بعدی درنظر گرفته شود.

 
 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون