تاریخ خبر: کد خبر: 1235

مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد لغو نشده

مسئول تشکیلات هما با بیان اینکه رفتار وزارت علوم دولت روحانی، سیاسی است خاطرنشان کرد: دانشگاه آقای عارف با یک برگه امضاشده الان در حال تعیین سرفصل‌های خود است اما با دانشگاه ایرانیان که دارای اساسنامه است اینگونه برخورد می‌کنند

مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد لغو نشده

به گزارش قاصد نیوز به نقل از ایسنا:

یکی از نزدیکان مشایی اعتقاد دارد که رفتار وزارت علوم با دانشگاه ایرانیان، سیاسی است.

 

عبدالرضا داوری مشاور وزیر کشور دولت دهم و از نزدیکان اسفندیار رحیم‌مشایی که اخیرا مسئول تشکیلات «هما» - مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌نژاد - شده است، در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» ضمن تکذیب خبر لغو مجوز دانشگاه ایرانیان گفت: مجوز دانشگاه ایرانیان از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید شده است و شورا هم تا به امروز این مجوز را لغو نکرده است.

 

وی ادامه داد: همانطور که دادستان کل کشور نیز اعلام کرد تا کنون تخلفی از سوی دانشگاه ایرانیان به قوه قضائیه اعلام نشده است و اعلام این خبر از سوی وزارت علوم یک کار سیاسی است، نه قانونی.

 

مسئول تشکیلات هما با بیان اینکه رفتار وزارت علوم دولت روحانی، سیاسی است خاطرنشان کرد: دانشگاه آقای عارف با یک برگه امضاشده الان در حال تعیین سرفصل‌های خود است اما با دانشگاه ایرانیان که دارای اساسنامه است اینگونه برخورد می‌کنند.

 

داوری ادامه داد: سایت وزارت علوم، دانشگاه‌های فاقد اساسنامه را اعلام کرده است و نامی از دانشگاه ایرانیان مشاهده نمی‌شود و این نشان می‌دهد که آقایان برای این حرف‌های خود مستند قانونی ندارند.

 

وی با بیان اینکه وزارت علوم اگر یک برگ تخلف از دانشگاه ایرانیان داشت، حتما آن را به قوه قضائیه ارائه می‌کرد، تصریح کرد: آنها با این کارهای خود به دنبال به حاشیه کشاندن یک کار علمی و قانونی هستند.

 

مشاور وزیر کشور دولت احمدی‌نژاد گفت: کارهای این دانشگاه در حال پیگیری است و ان‌شاءالله به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مشایی یکی از اعضای هیئت امنای این دانشگاه است، گفت: هدف از بیان این مسائل، زدن شخص احمدی‌نژاد است و برخی در دولت با هدایت افرادی در خارج به دنبال تخریب چهره رئیس‌جمهور پیشین ایران هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: روش‌های برخورد با دانشگاه ایرانیان از سوی دولت یازدهم از آغاز تا به امروز سیاسی و غوغاسالارانه بوده است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون