تاریخ خبر: کد خبر: 1203

کارنامه یک ساله دولت روحانی در عرصه اقتصا/جدول

حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند/ اکنون یک سال از عمر دولت روحانی گذشته و فرصت مناسبی برای بررسی عملکردها رسیده است. پایگاه 598 با بی طرفی کامل و با استناد به اطلاعات و خبرهای رسمی کشور به بررسی عملکرد دولت در حوزه اقتصاد پرداخته که در ادامه آن را منتشر میکند

کارنامه یک ساله دولت روحانی در عرصه اقتصا/جدول

به گزارش قاصد نیوز به نقل از 598 :

حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند. در طول این یک سال برخی مدافعان دولت، هرگونه اظهار نظر و نقد عملکرد رییس جمهور را زودهنگام میدانستند و معتقد بودند که باید حداقل یک سال به دولت حسن روحانی فرصت داد.

اکنون یک سال از عمر دولت روحانی گذشته و فرصت مناسبی برای بررسی عملکردها رسیده است. پایگاه 598 با بی طرفی کامل و با استناد به اطلاعات و خبرهای رسمی کشور به بررسی عملکرد دولت در حوزه اقتصاد پرداخته که در ادامه آن را منتشر میکند.

درپایان از مخاطبین محترم تقاضا داریم، اگر نکته ای در جدول ذیل مغفول مانده، آن را از طریق بخش نظرات (در پایین همین صفحه) بیان فرمایند تا در گزارشات بعدی درنظر گرفته شود.

 

 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون