تاریخ خبر: کد خبر: 6528

یک قرض‌الحسنه موفق در سبزوار سوژه برنامه «ثریا»+فیلم

دومین قسمت مجموعه مستند«عبور از بن بست»، با آسیب شناسی عملکرد بانک ها در رفع نیازهای مردم به روی آنتن رفت. در این مستند صندوق های قرض الحسنه به عنوان ظرفیت فراموش شده نظام بانکی مطرح شده است.

یک قرض‌الحسنه موفق در سبزوار سوژه برنامه «ثریا»+فیلم

به گزارش قاصدنیوز به نقل "سلام سربدار" سلسه مستند اقتصاد مقاومتی برنامه تلویزیونی ثریا، با عنوان عبور از بن بست، عملکرد بانک‌های کشور در رفع نیازهای مردم را سوژه دومین مستند خود کرده‌ است.

 

در مستند «اگر با خدا نجنگیم...» کارشناسان برجسته نظام پولی و مالی، به آسیب‌شناسی عملکرد بانک‌ها پرداخته‌اند. هم‌چنین در بخشی دیگری از این مستند ۴۵ دقیقه‌ای، با سفر به شهر سبزوار صندوق قرض الحسنه جاویدان به عنوان یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه نمونه شرق کشور معرفی شده است. از ویژگی‌های قابل توجه این صندوق تک شعبه، در گردش داشتن بیش از صد و بیست هزار حساب فعال و اعطای وام قرض‌الحسنه به بیش از صد نفر در هر روز با میانگین پنج میلیون تومان می باشد.

 

 

همچنین مستند «تسخیر جمهوری» با موضوع برند ملی و تبلیغات کالای ایرانی، مستند «گل به دروازه خودی» با موضوع خودکفایی در تولید بنزین، مستند «بهشت سوداگران» با موضوع سوداگری در زمین و مسکن و مستند «بدون فرمان» با موضوع وضعیت خودروسازی در ایران نام ۴ اثر دیگر از فصل اول «عبور از بن‌بست» است که هم‌اکنون مراحل نهایی تولید و تدوین را می‌گذرانند و هفته‌های آتی پخش خواهند شد.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون