تاریخ خبر: کد خبر: 5714

اسرائیل را نابود خواهیم کرد+فیلم

«عاشق مبارزه با اسرائیل» عنوان جدیدترین ویدئوی اعتراضی خانه طراحان انقلاب اسلامی است که به مناسبت روز قدس و در حمایت از خط مقاومت اسلامی و آزادی قدس شریف ساخته شده است.

به گزارش قاصدنیوز، «عاشق مبارزه با اسراییل» جدیدترین اثر گرافیکی و موشن گرافیک خانه طراحان انقلاب اسلامی است که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شده است.

مدتی است که جمعی از نسل جدید هنرمندان ایرانی و دانش آموختگان رشته‌های هنری به بیان مواضع و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مطظالبه حقوق مستضعفان و مظلومان می‌پردازند. آن‌ها با خلق آثار هنری گونه هنر اعتراضی علیه جنایت، جنگ‌افروزی و قلدرمآبی دولت‌های غربی را احیا کرده‌اند.

 

آثار هنری این هنرمندان عموماً با استقبال عجیب مردمی مواجه شده و مخاطبان با این آثار گرافیکی ارتباط خوبی پیدا کرده‌اند. پیش از این ویدئوهای موشن و گرافیک‌های اطلاع‌رسان این مجموعه هنری که با موضوعات نفی مذاکره با آمریکا، حقوق هسته‌ای ملت ایران، حمایت از مردم یمن و ... تولید شده بود در شبکه‌های موبایلی و رسانه‌های اجتماعی و جمعی به صورت فراگیر منتشر شده بود.

 

«عاشق مبارزه با اسرائیل» یکی از جدیدترین آثار آنان است که در قالب چند پوستر، عکس و یک ویدئو منتشر شده است. سازندگان این مجموعه هنری، هدف خود از انتشار این مجموعه را پیگیری آرمان آزادی قدس شریف و مسجد‌الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان و همچنین نابودی کامل رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

 

دانلود با حجم 1.8MB

دانلود با حجم 34.2MB

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون