تاریخ خبر: کد خبر: 5501

عکس: شباهت طرح روزنامه آرمان به تصویری هتاکانه از شهدای غواص

چند روز پیش یک طراح هتاک که تهیه کنندگی نماهنگ های خواننده مرتد شاهین نجفی را در کارنامه دارد طرحی را شبیه آن چیزی که روزنامه آرمان منتشر کرده است، طراحی کرده بود.

به گزارش «قاصدنیوز» روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز طرحی را با عنوان غواصان قهرمان در صفحه آخر روز سه شنبه به چاپ رساند که با نگاهی به آن می توان برداشت های دیگری نیز داشت. در نگاه اول به این اثر، غواصانی مشاهده می شوند که بال های برای آنها کشیده شده و در حال پرواز رو به بالا هستند. بدن های ورزیده و ماهیچه ای این 6 غواصی که در طرح آمده اند، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

درست است لباس غواصی، تنگ است اما طراح در این زمینه دست به اغراق بیش از اندازه ای زده و گویی لباسی برتن ندارند و تنها با یک رنگ سیاه و خاکستری بدن آنها رنگ شده است. با نگاهی به لباس غواصان در زمان جنگ تحمیلی، کاملا شکل و اندازه لباس ها مشخص است.

 

طرح توهین آمیز روزنامه آرمان شهدای غواص

در همین حال چند روز پیش یک طراح هتاک که تهیه کنندگی نماهنگ های خواننده مرتد شاهین نجفی را در کارنامه دارد طرحی را شبیه آن چیزی که روزنامه آرمان منتشر کرده است، طراحی کرده بود.

 

قابل ذکر است پیش از این، روزنامه آرمان که قرابت و ارادت خاصی به خاندان هاشمی رفسنجانی دارد با طرح هتاکانه زیر درباره مردم مظلوم فلسطین که با عنوان «بازی ناجوانمردانه» منتشر شده بود، واکنش های مختلفی را برانگیخت.

طرح روزنامه آرمان فلسطین

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون