تاریخ خبر: کد خبر: 4395

عکس: پیش‌بینی متوهمانه صفحه هاشمی رفسنجانی

حساب کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام ادعایی واهی درباره جایگاه وی در بین خبرگان منتشر کرد که نشان دهنده این مهم است که همین جنس تحلیل ها موجبات دمیدن بر فتنه سال88 و مواضع افراطی وی را فراهم آورده است.

اکبر هاشمی رفسنجانی

به گزارش قاصدنیوز، شب گذشته و قبل از رای گیری امروز مجلس خبرگان رهبری، حساب کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام ادعایی واهی درباره جایگاه وی در بین خبرگان منتشر کرد که نشان دهنده این مهم است که همین جنس تحلیل ها موجبات دمیدن بر فتنه سال88 و مواضع افراطی وی را فراهم آورده است.

 

متن پست اینستاگرام اکبر هاشمی بدین شرح است:

در حدود ربع قرنی که آقای هاشمی در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند، همیشه بیشترین رای را آورده است، مخالفان آقای هاشمی در خبرگان سر و صدای زیادی دارند، اما در اقلیتند. اما حامیان ایشان در مجلس خبرگان رهبری فراوانند و اکثریت مطلق را دارند ...

 

آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی: آقای هاشمی به دلیل مسئولیتهای متعددی که از ابتدای انقلاب بر عهده داشته، اشباع شده و هیچ ولعی برای به دست گرفتن کرسی ریاست خبرگان ندارد. خود من هم با ایشان صحبت کردم و به من گفتند علاقه ای برای این کار ندارند اما اگر نیاز باشد دریغ نخواهند کرد

کلمات کلیدی

  • ایلیا 0 0

    من موندم چرا آقای هاشمی هم توی مجمع تشخیصه وهم توی خبرگان وهم چند جای دیگه.بلاخره فقط باید تو یک کدوم باشه یا مجمع تشخیص یا خبرگان.

ارسال نظر

تریبون