تاریخ خبر: کد خبر: 3707

تجمع سهامداران «پدیده»/ پهلوان: آرزوی خروجم از کشور را به گور خواهند برد

امروز آمده‌ایم اینجا تا بقیه حرفمان را بشنوند و ما هم حرف دلمان را بزنیم/ از قوه قضاییه که وارد میدان شد قدردانی می‌کنم/ما یک بخش 100 درصد خصوصی هستیم که باید کار خود را بر اساس قانون پیش ببریم/خوب نیست فقط رفیق روز خوش باشید. باید رفیق روزهای سختی هم باشید.

به گزارش قاصدنیوز، تجمع سهامداران پدیده ظهر دیروز در محل شهر بزرگ پدیده در شاندیز برگزار شد. سهامدارانی که  از یک طرف نگران سرمایه اندوخته خود بودند و از طرف دیگر نیز نمی خواستند سود این شرکت را از دست بدهند. پهلوان، مدیر عامل پدیده با ادبیات بازاریِ خود توانست بعضی از شرکایش را قانع به ادامه همکاری کند. او از سهامدارانش خواست که رفیق روزهای سختی هم باشند و زود جا نزنند.

 

IMG_1278

 

گزیده سخنان پهلوان، مدیر عامل پدیده را در ادامه می‌خوانیم:

*ما همیشه انقلابی و بسیجی بودیم و هستیم اما عده‌ای مدام ما را سیخ می‌زنند! عده ای می گویند این کافر است، ۹۴ هزار میلیارد پول دزدیده، فرار کرده و…، امروز آمده‌ایم اینجا تا بقیه حرفمان را بشنوند و ما هم حرف دلمان را بزنیم.

 

*من از قوه قضاییه قدردانی می‌کنم که وارد میدان شد و پرونده‌ها و مدارک ما را بررسی کرد. این کار باعث می شود دیگر کسی نتواند ما را تحت فشار بگذارد.

 

*من از آقای محسنی اژه ای به طور مخصوص تشکر می‌کنم. ایشان بسیار فردی باهوش و مؤمن است. ایشان دیشب گفتند شرکت پدیده هیچ تخلفی مالی نداشته است. چند روز پیش هم جلسه ای با استانداری داشتیم و  مدارک را کامل  ارائه دادیم.

 

*پشتوانه سهامی که توسط مردم خریداری شده، همین مجموعه شهر پدیده است. من از شما می‌خواهم که در آخر جلسه همه جا را ببینید و لذت ببرید. با این پروژه بچه‌های شما فردا دیگر حسرت ساختمان‌های شکیل غربی را نمی‌خورند. من تمام وجود و همه هستیم را گذاشتم که این را به ثمر برسانم تا بچه‌های شما در آینده «آه» نکشند. این غرور آفرین است.

 

*پدیده در کل کشور حدود ۳۰ هزار نفر کارگر و کارمند دارد. پول‌ شما سهامداران خرج این طور مسائل شده است. ما ۱۲۰ هزار سهامدار داریم. این افراد به ما اعتماد کردند.

 

*اگر همه کشور را بررسی کنید، خواهید دید هستند کسانی که سه طبقه ساختمان می‌خواهند بسازند سه سال طول می‌کشد. ما قسمت عظیمی از این مجموعه را در ۹۰ روز ساختیم.

 

*ما یک بخش ۱۰۰ درصد خصوصی هستیم که باید کار خود را بر اساس قانون پیش ببریم. ما اصلاً قانون گریز نیستیم. من دیروز خدمت دادستان کل کشور آقای رئیسی بودم. ایشان گفت حداکثر ۱۰ دقیقه وقت دارم. من واقعیت‌ها را برای ایشون گفتم. صحبت من ۳۵ دقیقه طول کشید و در پایان نیز لذت بردند و گفتند مشکلی نیست.

 

*به زودی همه خواهند فهمید که این کار منظم است. من فرزند این وطن هستم و باید در همین جا دفن شوم. آن‌هایی که می‌خواهند مرا تحت فشار قرار دهند که از این کشور خارج شوم آرزویشان را به گور خواهند برد.(تشویق حضار)

 

*ما با شما سهامداران شریک شدیم و این عظمت را به وجود آوردیم. این عظمت فقط مال من و شما نیست، مال تمام ایرانی‌های مسلمان شیعه است. این باعث افتخار شیعه است. این حجم ساختمان سازی در خود آمریکا هم تا به حال اتفاق نیفتاده است.

 

*آدم باید معرفت داشته باشد. سهام روزی بوده است که به بهترین کیفیت خرید و فروش ‌شده. امروز ما هستیم که برای این مجموعه مشکل درست می‌کنیم. مایی که می‌آییم سهم را می‌فروشیم و جلوی مراکز خرید و فروش تجمع می‌کنیم. غیر از ما کس دیگری مقصر نیست.

 

http://www.mashhadpayam.ir/wp-content/uploads/2015/01/23.jpg

*من بارها با افرادی که تجمع کردند صحبت کردم که چه دلیلی دارد که تجمع می‌کنید. این افراد با این کار به خودشان آسیب می‌زنند. خوب نیست فقط رفیق روز خوش باشیم. باید رفیق روز سختی هم باشیم.

 

* تا كي مي‌خواهيم نفت بفروشيم؛ ما مي‌خواهيم در اينجا منطقه گردشگري راه‌اندازي كنيم تا سرمايه‌هاي گردشگران خارجي را وارد كشور كنيم.

 

* كاري را كه با هم شروع كرده‌ايم بايد با هم به اتمام برسانيم و به همين دليل به كساني كه سهام خود را نفروخته‌اند به ازاي هر 10 سهم يك سهم جايزه خواهيم داد. از اين به بعد هيج مشكلي نخواهيم داشت زيرا تمام مشكلات برطرف شده است و ما آماده‌ايم تا تمام مداركمان را در راستاي شفاف سازي به مراجع ذي‌صلاح ارائه كنيم.

 

* پديده متعلق به اين كشور است و يك برند ملي به شمار مي‌رود و جاي اين سوال وجود دارد كه چرا در ايران ما برندي نداريم كه معرف كشور ما و فرهنگ ما باشد مثل برند مك دونالد كه نماد آمريكا به شمار مي‌رود و تمام مردم دنيا آمريكا را با مك‌دونالد مي‌شناسند.

 

* روزي 400 تريلي بار براي پديده مي‌آيد، گفت: اگر پديده سقوط كند خيلي‌ها بيكار مي‌شوند زيرا تمام كارخانجات شيشه، سوله و تجهيزات ساختماني مشغول توليد براي پديده هستند و توقف اين پروژه ميلياردها تومان ضرر به همراه خواهد داشت.

 

http://www.mashhadpayam.ir/wp-content/uploads/2015/01/IMG_1336.jpg

* هيچ دانه درشتي در پديده سهام ندارد.

 

* طبق قانون شركت‌هاي سهامي خاص نمي‌توانند براي فروش سهام خود تبليغ كنند و ما نيز هيچگونه تبليغي براي فروش سهام خود انجام نداديم و خود مردم براي خريد سهام به شعبات ما مراجعه مي‌كنند. 

 

منبع: مشهد پیام و ایسنا

کلمات کلیدی

  • مسعود 0 0

    کلاهبرداری که شاخ ودم نداره مردم اعتماد کردن نباید سو استفاده کنن

  • فاطمه ولی پور 0 0

    زنده باد حاج پهلوان

  • 0 0

    صددرصد حرفهای پهلوان درست است درووووووود بررررر پپپپپپپههههههلوااااان مرگ بر دشمن مردم ایران

ارسال نظر

تریبون