تاریخ خبر: کد خبر: 1453

گزارش تصویری / اجتماع مادران و کودکان نیشابوری در حمایت از مردم غزه

این اجتماع به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور با مشارکت جمعی از سازمان ها و نهادهای فرهنگی این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش قاصدنیوز، اجتماع بزرگ مادران و کودکان نيشابوري در حمايت از زنان و کودکان بي‌گناه غزه بعد از نماز مغرب و عشا با اهتمام جبهه  فكري ،فرهنگي انقلاب اسلامي نيشابور در محوطه فرهنگسراي سيمرغ اين شهربرگزار شد.

 

تجمع بزرگ مادران و کودکان نيشابوري در حمايت از زنان و کودکان بي‌گناه غزه و ابراز انزجار از جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در محوطه فرهنگسراي سيمرغ نيشابوربرگزار شد.

 

اين گردهمايي بزرگ مردمي به اهتمام جبهه فكري ،فرهنگي انقلاب اسلامي نيشابورو همياري معاون اجتماعي و امور محلات شهرداري نيشابور و با پشتيباني و هماهنگي ساير ادارات و ارگان هاي شهرستان با محوريت مادران و کودکان شيرخوار برگزار گرديد.

 

مادران، نوزادان و کودکان نيشابوري با حضور خود در اين گردهمايي و با سر دادن شعار مرگ برآمريكا و اسرائيل وآزادي قدس شريف نهايت بشر دوستي و رعايت اصل حقوق بشر را از خود نشان داده و جنايات رژيم صهيونيستي را محکوم كردند.

 

در اين همايش عظيم مردمي برگزاري ايستگاه نقاشي وبرگزاري مسابقه نقاشي ودل نوشته، قرائت بيانيه حمايت از کودکان و مادران بي گناه غزه، ابراز انزجار و امضاي طومار جهت ارسال به مجامع بين المللي توسط شرکت کنندگان، ايجاد پايگاه هاي دريافت کمک هاي نقدي و غير نقدي،  در محل برگزاري تجمع واهداي جايزه به برندگان مسابقات نقاشي ودل نوشته و ساخت عروسك باموضوع غزه از ديگر برنامه هاي اين گردهمايي بزرگ بود.

اجتماع مادران و کودکان نیشابور1 اجتماع مادران و کودکان نیشابور2 اجتماع مادران و کودکان نیشابور3 اجتماع مادران و کودکان نیشابور4 اجتماع مادران و کودکان نیشابور5 اجتماع مادران و کودکان نیشابور6 اجتماع مادران و کودکان نیشابور78 اجتماع مادران و کودکان نیشابور8 اجتماع مادران و کودکان نیشابور9 اجتماع مادران و کودکان نیشابور10 اجتماع مادران و کودکان نیشابور11 اجتماع مادران و کودکان نیشابور12 اجتماع مادران و کودکان نیشابور13 اجتماع مادران و کودکان نیشابور14 اجتماع مادران و کودکان نیشابور15

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون