تاریخ خبر: کد خبر: 3072

نظرات مطهری ناشی از سطحی بودن تحلیل سیاسی است

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی در واکنش به سخنان علی مطهری در مشهد گفت: متاسفانه وی وارد بازی‌ شده‌ که توسط دشمنان نظام چیده شده است و این سخنان بی‌ارتباط با مذاکرات و عدم در پی داشتن دستاورد در طول یک سال گذشته نیست.

نظرات مطهری ناشی از سطحی بودن تحلیل سیاسی است
به گزارش قاصدنیوز، علی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار"خبرگزاری دانشجو" در مشهد، در واکنش به سخنان علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: متاسفانه چندی پیش شاهد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس بودیم که بسیار جای پاسخ از جانب ایشان را دارد.
 
وی با اشاره به این‌که این سخنان نشان از این دارد که این فرد از کمترین سطح تحلیل برخوردار نیست، تصریح کرد: این‌‎که ایجاد و ادامه فتنه را به نهادهایی که دلسوز نظام و انقلاب هستند، پیوند دهیم و نه برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغات دشمن، نشان از بی‌برنامگی و بی‌بصیرتی این شخص دارد.
 
این فعال دانشجویی ضمن تاکید بر این‌که انقلاب ما از بی‌بصیرتی خواص بسیار ضربه دیده است، خاطرنشان کرد: مگر می‌توان تبلیغات غرب در این زمینه را که شواهد و قرائن آن موجود است و یا سخنان ابطحی را که گفته بود "تقلب، رمز شورش است" و یا اعترافات ضدانقلاب لندن نشین را نادیده گرفت؟!
 
مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: آقای مطهری، شما ابوموسی‌اشعری زمان هستید که جریان تجدیدنظر طلب شما را جلو انداخته است.
 
ناصری با طرح این پرسش که، مگر کسانی که به اصل ولایت فقیه توهین کردند غده چرکین برای انقلاب نیستند که غم از دست دادنشان را می‌خورید، افزود: متاسفانه آقای مطهری وارد بازی‌ای شده‌اند که توسط دشمنان نظام چیده شده است و این سخنان بی‌ارتباط با مذاکرات و عدم در پی داشتن دستاورد در طول یک سال گذشته نیست.
 
این فعال دانشجویی ادامه داد: چنانچه معتقد به خط قرمزهای نظام نیستید بدانید جریان حزب‌الله دانشجویی به هیچ کس اجازه تعدی به این خط قرمزها را نمی‌دهد.
 
وی در پایان تاکید کرد: از مجلس شورای اسلامی درخواست تنظیم شکایت در رابطه با سخنان وی را داریم .همچنین می‌خواهیم اعتبارنامه وی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون