تاریخ خبر: کد خبر: 6751

روایت اعضای کاروان زیر سایه خورشید از دیدار با سردار شهید همدانی/

سردار همدانی خطاب به خدام رضوی: دعا کنید تا مدال سرخ شهادت نصیب‌مان شود

سردار از کاروان خدام رضوی خواستند که برای ایشان و همه جاماندگان قافله شهادت دعا کنند تا مدال سرخ شهادت نصیبشان شود . در پایان هدایای معنوی و متبرک آستان قدس رضوی شامل عطر و گلاب حرم مطهر و قرآن کریم چاپ آستان قدس رضوی تقدیم ایشان شد و ضمن ابلاغ سلام همه خدام امام رضا(علیه السلام) به مدافعان حرم ، هدایایی نیز برای اهدا به سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تقدیم حضور ایشان گردید

سردار همدانی خطاب به خدام رضوی: دعا کنید تا مدال سرخ شهادت نصیب‌مان شود

به گزارش«قاصدنیوز»، کاروان زیر سایه خورشید یک ماه پیش و در ایام نورانی دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت و برادر بزرگوارش امام علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) میهمان سپاه  قم بودند که در همان روز سردار حاج حسین همدانی هم مهمان ویژه سپاه قم بودند . سرداربا شنیدن حضور کاروان خادمان امام رضا (علیه السلام) در ورودی ساختمان به استقبال پرچم متبرک رضوی شتافت و بر آن بوسه زد.

 

روز جمعه 17 مهرماه رسانه های مختلف خبر شهادت سردار همدانی را اعلام کردند این مصیبت برای همگان سخت خواهد بود به خصوص برای خادمان رضوی که لحظاتی معنوی در سپاه علی بن ابیطالب(علیه السلام) هم صحبت  سردار روزهای دفاع مقدس و نیز دفاع از حریم خاندان پیامبر و اهل بیت در سوریه بودند.

 

مهدی فائزی مسئول کاروان رضوی زیر سایه خورشید در روایت این دیدار گفت :

سردار خطاب به ما با استقبال از این حرکت آستان قدس رضوی تأکید کردند با این حرکت معنوی و سراسری اعزام کاروانهای رضوی زیر سایه خورشید ضمن تعظیم شعائر در ایام دهه کرامت و گره زدن دلهای عاشق به ان منبع فیض و نورانیت یاد امام نیز بیش از پیش زنده خواهد ماند .

 

فائزی ادامه داد: شهید همدانی با اشاره به مظلومیت و غربت این روزهای مدافعین حرم ال الله در شامات تصریح کرد که شما افتخار خادمی حرم مطهر رضوی پیدا کرده اید و رزمندگان مدافع حرم عقیله بنی هاشم نیز این روزها در کنار وظیفه پاسداری از حرم ال الله با شیفت بندی و کشیک بندی منظم وظیفه خادمی آن حرم نورانی را در این روزهای سخت را هم به عهده دارند و به نظافت و غبار روبی و دربانی و کفشداری در ان حرم باصفا و کم زائر مشغولند .

 

وی ادامه داد ، پس از سخنان ایشان و تشکر حقیر از ایشان با اشاره به علاقه زاید الوصفی که امام رئوف به عمه بزرگوارشان حضرت زینب(سلام الله علیها) دارند ، تصریح شد که مدافعین حرم آل الله در شامات مورد عنایت خاصه امام رضا بوده و در حصن حصین کلمه توحید قرار داشته و مستظهر به ادعیه زاکیه آن امام همام هستند و خادمان حرم رضوی نیز در جوار مضجع نورانی سلطان العدل دعاگوی ایشان و همه مدافعان حرم خواهند بود .

 

در مقابل سردار از کاروان خدام رضوی خواستند که برای ایشان و همه جاماندگان قافله شهادت دعا کنند تا مدال سرخ شهادت نصیبشان شود .

 

در پایان هدایای معنوی و متبرک آستان قدس رضوی شامل عطر و گلاب حرم مطهر و قرآن کریم چاپ آستان قدس رضوی تقدیم ایشان شد و ضمن ابلاغ سلام همه خدام امام رضا(علیه السلام) به مدافعان حرم ، هدایایی نیز برای اهدا به سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تقدیم حضور ایشان گردید و ضمن نصب مدال متبرک منقش به نام امام رضا(علیه السلام) بر سینه ایشان توسط خدام بارگاه منور رضوی ، مداحان کاروان نیز به ذکر فضائل و مناقب رضوی و ذکر مصیبت عمه اهل بیت پرداختند و شور و حال معنوی مراسم را مضاعف نمودند که در این میان سردارهمدانی بیش از همه حال خوش و معنوی پیدا کرده بود و به پهنای صورت اشک می ریخت و شاید شهادت این سردار شهید کوچکترین مزد آن توسل و توجهاتی از این دست باشد .

 

حسین عامری یکی دیگر از اعضای کاروان رضوی که  در این برنامه حضور داشت گفت : سردار همدانی لباس رسمی به تن نداشت لحظه اول ما متوجه حضور او نشدیم گفتند او سردار همدانی است یکی از سردارانی است که به تازگی  از سوریه آمده است.

 

خادم کاروان رضوی زیر سایه خورشید با اظهار تاسف از اینکه سردار همدانی  را از دست دادیم گفت: سردار همدانی گفت شما خادمان حرم امام هشتم  هستید و میزبان زائران و مجاوران حضرت رضا هستید ما هم در سوریه مدافع حریم اهل البیت هستیم تا به حرم دختران ولایت آسیبی وارد نشود و آنها را حفظ کنیم و تلاش می کنیم که آزاد شود و این وظیفه ما است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد علیزاده موسوی مبلغ کاروان رضوی نیز درباره شهید سردار همدانی گفت: ولایت پذیری، تبیعت از ولایت، حسن خلق ، متواضع بودند که از دست دادن ایشان امروز برای سربازان مدافع حرم سخت و سنگین خواهد بود .

 

منبع: شبکه جوانان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون