تاریخ خبر: کد خبر: 4831

حاج سعید قاسمی در مشهد:

با یک حرف درباره هولوکاست قیمت نفت 20دلار بالا می‌رفت؛ ثمره کار شما چیست؟/ «فکت شیت» امام پیام قطعنامه 598 بود

هنوز فعالان فرهنگی و انقلابی اربعین را باور ندارند که مانور بزرگ مظلومین و پا برهنه ها است، سیل جمعیتی که در ناامن ترین نقطه زمین گرد هم آمده اند، بنابراین این حرکت عظیم باید در فرهنگ ما برجسته شود.

با یک حرف درباره هولوکاست قیمت نفت 20دلار بالا می‌رفت؛ ثمره کار شما چیست؟/ «فکت شیت» امام پیام قطعنامه 598 بود

به گزارش «قاصدنیوز»، سردار مهندس حاج سعید قاسمی فعال فرهنگی و سیاسی در همایش « مشهد جهانی، تشکل های جهانی » در جمع فعالان فرهنگی و مدیران تشکل های فرهنگی شهر گفت: بنیانگذار انقلاب (ره) یک مدل مبارزاتی را در 22 جلد صحیفه خود به جا گذاشته است که براساس این مدل تکلیف ما در نبرد آخر زمانی شفاف است.

 

 

  • پکیج مبارزاتی امام خمینی(ره)، ترجمه راهگشای این روزها است. اگر این مدل مبارزاتی از ابتدا تاکنون نرم افزاری شده بود، امروز داستان بهار عربی در مصر، تونس و الجزایر بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی ایران اتفاق نمی افتاد و آن ها در ابتدای شروع کار نبودند.

 

  • حضرت روح الله اسلام ناب را در برابر اسلام آمریکایی یعنی اسلام پابرهنگان در مقابل اسلام مرفهان بی درد مطرح کرده است. امروز جنگ اصلی بین این دو مدل تفکر است و حتی زمانی که ایشان قطعنامه 598 را امضا کرد، و بیانیه ای نوشت و به قول امروزی ها «فکت شیت» خود را ارائه کرد، که نتیجه 40 تا 50 سال مبارزه است.

 

  • براساس مدل ارائه شده جدید از سوی برخی سیاستمداران کشور باید عقب نشینی کنیم. دیگر وقت عقب کشیدن نیست  و راهی به جز مبارزه نداریم. امروز باید تصمیم بگیرید و گر نه هر روز باید یک فاجعه داشته باشیم چنان که در موصل 1200 بچه و جوان را در اسکله به قتل رساندند و عراقی ها به این نتیجه رسیدند که اگر مقاومت نکنند همه را باید قربانی کنند. البته رهنمودهای رهبر انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که ملت ایران اهل سازش و عقب نشینی نیست.

 

 

  •  امام مدلی را برای ما ارائه داده اند که تکلیف ما رابرای نبرد آخر الزمان روشن کرده است و با صراحت می گویم این رهنمودها ترجمه قرآن برای این روزهای گیجی و کلافگی ماست. امام انقلاب را با توسعه باورهای فرهنگی شروع کرد و بعد در روزهای آخر انقلاب و با قاطعیت در زمان خودش اجازه مبارزه تسلیحاتی را دادند.
سعید قاسمی
  •  انقلاب در کشورهای اسلامی تحت تاثیر آتش فشانی است که ملت ایران به پا کرده است. تصور نکنید اگر پرچم سفید را بالا ببرید به شما کاری ندارند بلکه آنها بیشتر پیش خواهند آمدو در مسائل داخلی کشور هم دخالت خواهند داشت.
 
  • پاکستان به عنوان کشوری که عقب نشینی کرده است امروز حتی نمی تواند یک پهپاد ساده آمریکا را بزند. با تمام بمب های هسته ای که پاکستان دارد، نمی تواند جواب آمریکا را بدهد. بنابراین داشتن کلاهک هسته ای ملاک نیست.

 

  • در آموزش و پرورش و آموزش عالی، تروریست های فرهنگی جایی را برای امام  و امام شناسی درکتب درسی نگذاشته اند و در خصوص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و علمدارهایش صفحاتی اندک می بینیم نام امام را می برند، اما منش و رفتار ایشان را شاهد نیستیم. اعتراف می کنم که موفق شدند که این تفکر را میان نسل جدید جا بیاندازند که نباید با استکبار مچ انداخت.
 

 

  • مدل تفکر نهضت آزادی، مجاهدین خلق  و مدل تفکر هاشمی مخالف مدل تفکر امام خمینی است و توانسته اند با پیش زمینه ای که دردبستان در ذهن بچه های ایران ایجاد کرده اند این تفکر که نباید با استکبار مچ انداخت را جا بیاندازند.

 

سعید قاسمی
  • با همه انتقاداتی که به احمدی نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست 20 دلار قیمت نفت را افزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا  20 دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ در حالی که براساس مدل دولت جدید نفت به 40 دلار رسید.
 
  • بنیانگذار انقلاب فرمودند:«جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد، باید در جنگ اعتقادی بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیندازیم.» این تفکر چقدر در ما رسوخ پیدا کرده است، ما تا ضربه نخوردیم به فکر بسیج جهان اسلام نبودیم در حالی که خیلی قبل ها امام خمینی به آن اشاره کرده بود؟

 

  • کرکره این تفکر حضرت روح الله این قدر پایین کشیده شده است که بحرینه، الاحشانیه، قطیفیه و یمنیه در مشهد خانه گرفتند و از ترس شهرداری، نمای خانه قدیمی اما داخل خانه تیمی و تشکیلاتی دارد و در حوزه و دانشگاه به دنبال راهکار است تا پکیج نبرد آخر الزمانی که در این 37 سال زدید و موفق شده اید، آن را حفظ کنید، پیدا کند.

 

  • هنوز فعالان فرهنگی و انقلابی اربعین را باور ندارند که مانور بزرگ مظلومین و پا برهنه ها است، سیل جمعیتی که در ناامن ترین نقطه زمین گرد هم آمده اند، بنابراین این حرکت عظیم باید در فرهنگ ما برجسته شود. در حج تنها 3 میلیون نفر جمع می شوند. پیامی که قرار بود در حج ساطع شود و با دیگر مسلمانان جهان از جمله یمن، آفریقا و نجریه صحبت کنیم و با کشتار 400 نفر از زائران ایرانی مسکوت ماند و راهکار آن در اربعین پیدا شده است.

 

  • این فرمانده نظامی، به پیام امام خمینی در خصوص کشتار زائران ایرانی توسط آل سعود اشاره کرد که ایشان می فرماید:«این خیانتی است که با آب زمزم هم پاک نمی شود و اگر از صدام، اسرائیل و آمریکا بگذریم، از آل سعود و جنایاتی که شد، نخواهیم گذشت. انشاء الله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام ار آمریکا و آل سعود خواهیم ستاند و داغ این خیانت بزرگ را بر دلشان خواهیم نشاند و با جشن پیروزی حق بر  کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.»
     

سعید قاسمی فرهنگسرای زیارت

  • وی با اشاره به این سخن امام علی (ع) که می فرمایند:« اف بر شعیان من، که اگر در خارج از بلادشان نجنگند در کوچه و پس کوچه های شهرشان باید جنگ شهری کنند.» گفت: اگر مدافعان حرم و نیز در عراق و یمن نبود، دو کوچه بالاتر از بیت رهبری، چهار راه جمهوری خط نبرد می شود.

 

 

  • وی خطاب به برخی از مذهبی ها که طلب حضور در کنار حاج قاسم را در عراق دارند؛ گفت: نمی خواهد بروید با حاج قاسم عکس یادگاری بگیرید، بنشینید بررسی کنید تفکرات امام را و برای مشکلات کشور و جهان اسلام راهکار بدهید.

 

 
 
  • این فعال فرهنگی به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی و بیان خاطراتی از حضرت امام اشاره کرد و تاکید کرد: حرف های امام خمینی در وصیت نامه و صحیفه ایشان برای ما سند است و خاطره گویی حاج اقا را سند قرار نمی دهیم.
 

 

  • سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنانش از اینکه رهنمودهای امام در رسانه های کشور بازگو نمی شود ابراز تاسف کرد و گفت:چرا صحبت های امام خمینی روی آنتن نمی رود؟

 

 
 
  • تا کجا کوتاه بیاییم ؟ اگر کوتاه بیاییم و عقب بنشینیم به بهانه حقوق بشر بچه کش ها برای ما حقوق بشر را اعمال می کنند و ما را به عنوان کشوری ضعیف می پذیرند در حالی که بر اساس تفکرات امام (ره)ما باید پناهگاه مسلمین جهان شویم.
 
  •  ایران باید نیاز سربازان اسلام را از سراسر جهان تامین کند وآنها را با اصول و روشهای مبارزه عقیدتی و تربیتی آشنا سازد.
 
  • فعال فرهنگی سیاسی ایرانی، با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است، همان هایی که در فتنه 88 پیروز شده بودند به خیابان ها ریختند و حتی برخی از فرماندهان نیز ابراز خشنودی کردند از این که مجاهدان سیاسی ما چه کردند در حالی که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این که پیام در این خصوص دهد، فرمودند:«چه پیامی بدهم، همه مباحث بعد از این است.»

 

 

  • وی با نقد عملکرد تیم هسته ای گفت: برخی پیام دادند که مجاهدان عرصه سیاسی ما چنین و چنان کردند، در حالی که یک صفحه ونیم مطلب ترجمه شده از نتایج مذاکرات 40 غلط املایی دارد؛ بهتر بود این مجاهدان عرصه سیاسی، 2 مترجم از خیابان انقلاب تهران همراه خود می کردند که با هزینه ای کم، ترجمه ای روان ارائه کنند.
 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون