تاریخ خبر: کد خبر: 3738

روایت مجیدی از حمایت باور نکردنی رهبر انقلاب

کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» گفت: من معتقدم ایران می‌تواند پیش قراول این جریان و این حرکت فیلم‌های اسلامی باشد،‌ چون ظرفیت،‌ توانایی و استعدادش را دارد و آن قدری که توانایی در ایران وجود دارد را در کشورهای اسلامی دیگر نخواهید دید.

روایت مجیدی از حمایت باور نکردنی رهبر انقلاب

به گزارش قاصدنیوز، مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: دامنه‌ی تحقیقات در حوزه‌ی انتخاب بازیگر بسیار وسیع بود. ما سعی کردیم که از همه‌ی ظرفیت‌های سینمای ایران و هم از افراد با استعداد در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم. ما برای انتخاب بازیگران از کل ظرفیت‌های کشور یعنی از تئاتری‌های زیادی از شهرهای بسیار دور بهره گرفتیم و قطعا هنگام بیرون آمدن این فیلم شما با دو سه پدیده بازیگری از بچه‌های تئاتری شهرستان روبرو خواهید شد و این فیلم بازیگران زیادی را به سینمای ایران معرفی خواهد کرد.

 

وی در خصوص دلگرمی دادن مراجع و مقام معظم رهبری در طی ساخت این فیلم،‌عنوان کرد: همه‌ی مراجع به خصوص مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به این پروژه داشتند و همین امر که برای بازدید از این پروژه به اینجا آمدند، برای ما، هم باور نکردنی و هم دلگرمی بزرگی بود.

 

کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» افزود:‌ البته طبیعی است که همچنین پروژه‌ای به واسطه‌ی حضور حضرت محمد (ص) همچنین توفیقاتی را برای ما داشته باشد و هم مراجع و هم مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به این پروژه داشته باشند؛ به هر حال حساسیت این نام و این کار برای همه‌ی کسانی که نسبت به ساحت مقدس حضرت عرض ارادت دارند، خیلی مهم است.

 

مجیدی در خصوص هدف خود از ساخت این پروژه،‌ اظهار داشت: به دلیل نگاه بسته‌ای که در حوزه‌ی های مختلف کشورهای اسلامی وجود داشت،‌ هیچ گاه نگذاشتند که این مسیر و راه به وجود بیاید و از طرفی هم سینمایی وجود نداشت که بخواهد این حرکت را انجام دهد؛ به غیر از مصر که دوره‌ای سینمایی داشت و اکنون رو به افول است،‌ کشورهای اسلامی دیگر سینمایی ندارند.

 

وی افزود: من معتقدم ایران می‌تواند پیش قراول این جریان و این حرکت فیلم‌های اسلامی باشد،‌ چون ظرفیت،‌ توانایی و استعدادش را دارد و آن قدری که توانایی در ایران وجود دارد را در کشورهای اسلامی دیگر نخواهید دید.

 

کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ادامه داد: خود هنرمندان ایرانی ظرفیت بسیار خوبی دارند که جهان اسلام باید از این ظرفیت استقبال کند و در حوزه‌های مختلف و در موضوعات متفاوت جهان اسلام باید با توجه به این ظرفیت سرمایه گذاری و کار کند.

 

مجیدی در خصوص داشتن پیشنهاداتی از سوی کمپانی‌های مختلف برای دیدن فیلم «محمد رسول الله» و پخش آن، عنوان کرد: خیلی از کمپانی‌ها درخواست دیدن این فیلم را داشتند و ما هم اعلام آمادگی کردیم و از کمپانی‌های بزرگ و معروف، چه آمریکایی،‌ چه اروپایی و چه اسلامی درخواست داده بودند تا فیلم را ببینند؛ ما هم قطعا زمینه‌ی اکران عمومی آن را فراهم خواهیم کرد و از کشورهای مختلف برای دیدن این فیلم دعوت می‌کنیم و بستر مناسب را برای پخش جهانی آن فراهم می‌کنیم.

 

منبع:

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون