تاریخ خبر: کد خبر: 2748

عامل سکته قلبی الهام چرخنده

پزشکان حال عمومی چرخنده را خوب توصیف کرده اند و این بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون کشورمان، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش قاصد نیوز الهام چرخنده دو شب گذشته و بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. پزشکان این عارضه را "سکته خفیف قلبی" ناشی از فشارهای شدید عصبی تشخیص داده اند و به جهت فشارهای شدید جسمی ناشی از این عارضه، چرخنده همچنان تحت مراقبت است، اما حال وی رو به بهبودی بوده و خطر جدی او را تهدید نمی کند.

 

پزشکان حال عمومی چرخنده را خوب توصیف کرده اند و این بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون کشورمان، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

گفتنی است، در ماه های اخیر و بعد از دفاع و حمایت آشکار الهام چرخنده از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب، فشارهای گسترده ای مانند تهدیدات جانی، تخریب اموال، شکستن شیشه ماشین و... از داخل و خارج از کشور به وی وارد آمده که این فشارها بعد از چادری شدن چرخنده در ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است.

 

 
منبع:دانشجو

کلمات کلیدی

  • 7 2

    از صمیم قلب برای این بانوی غیرتمند آرزوی سلامتی و شفای کامل دارم و از ایشان استدعا دارم راهی را که در آن پای نهاده ادامه دهند و از تهدیدات پوچ و واهی نهراسند و اگر لازم باشد در کنار آرمان والای این بانوی ارزشمند میهن خواهیم ایستاد

  • بسیجی 7 2

    ماشاالله به این شیرزن

  • مطیع ولایتا 2 1

    سلام وصلوات خدابراین بزرگواروبانوان مؤمن؛متعهدوولایی جامعه مان
    اجرهمه این رزمندگان عرصه فرهنگی باحضرت زهراسلام الله علیها
    هرکجالازم باشدبه میدان امده وازاین مؤمنان مظلوم وازاده حمایت میکنیم

ارسال نظر

تریبون