تاریخ خبر: کد خبر: 2699

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاددانشگاهی پاسخ دهند/

مترجم کتب غیرمجاز جنسی و نورچشمی‌ جهاددانشگاهی؛ برگزیده کتاب سال استان!

چگونه این امکان وجود دارد این افراد که با کمال وقاحت دست به انتشار اینترنتی و غیرمجاز کتب جنسی و غیراخلاقی می زنند، با حمایت خاص مجموعه جهاددانشگاهی کتاب منتشر کند و از او نیز به عنوان کتاب سال تقدیر شود؟

به گزارش «قاصدنیوز» همزمان با افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در دوم آبان ماه در مشهد مقدس و با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد و برخی مسئولین استانی، از مترجمانی به عنوان  برگزیده‌ یازدهمین دوره کتاب سال خراسان رضوی تجلیل شد که بارها آثار مبتذل و ساختارشکن‌ خود را به صورت غیرقانونی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

 

یازدهمین دوره کتاب سال خراسان رضوی

 

در حالی از این دو فرد به عنوان مترجم کتاب «کودک و طبیعت» -منتشر شده توسط جهاددانشگاهی مشهد- تقدیر شده که با اندک تحقیقی در سوابق ترجمه ای آنان به کتاب هایی با مضامین غیراخلاقی و جنسی  برخواهیم خورد.

 

عبدالحسین وهاب زاده

این بخش‌ها، قسمت‌هایی قابل بیان در این کتاب می‌باشد!

«باکره بودن کسر شأن و شاخصی از ناتوانی جنسی محسوب می‌شود»!

 


مترجم دیگر این اثر تقدیر شده به عنوان کتاب سال، هم آثار متعددی در حوزه‌ی داروینسم، آموزش مسائل جنسی به کودکان و... را در فضای مجازی منتشر کرده است. عکس‌های زیر بخشی از کتب ترجمه شده توسط این فرد است که «قاصدنیوز» به لحاظ رعایت مسائل اخلاقی از انتشار متن و عکس مبتذل آن به صورت واضح خودداری می کند.

 

آرش حسینیان

کتب غیرمجاز و اینترنتی با محتوای آموزش های جنسی به کودکان!

آرش حسینیان

 

افکار عمومی و فعالان انقلابی از اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی انتظار دارد توضیح دهد که چرا متخلفان و قانون‌گریزان را تشویق می‌کند؟ چرا به ملاک اصلی «پایبندی به قانون» در انتخاب پدیدآورنده‌ی کتاب برگزیده سال خراسان بی‌توجهی شده است؟

 

چرا میانِ فردی که محوریت و حجیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پذیرفته و فردی که با «چاپ اینترنتی» ترجمه یا تألیفش به تشخیص بیمارگون خود عمل می‌کند و موجب گمراهی دیگران می‌شود، تفاوتی نیست؟ بی‌تردید جریان‌هایی درصدد تطهیر و تشویق متخلفان و قانون‌شکنان هستند که باید مشخص و معرفی شوند.

 

این تقدیرنامه برای سوء استفاده کنندگان به منزله سند تطهیر این مترجمان قانون شکن است و نباید در دست آنها باقی بماند. مسئولین محترم ارشاد خراسان که مسئول سلامت فرهنگی جامعه هستند، اگر فرزندان خود را در حال مطالعه سایر خزعبلات این افراد بیماردل ببینند، به آنها چه خواهند گفت؟!  

 

پیش از این، لازم است جهاد دانشگاهی مشهد که چندی است جولانگاه جریان‌های معلوم الحال شده است پاسخگوی این مهم باشد که چگونه این امکان وجود دارد این افراد که با کمال وقاحت دست به انتشار اینترنتی و غیرمجاز کتب جنسی و غیراخلاقی می زنند، با حمایت خاص آن مجموعه کتاب منتشر کند؟

 

اواسط تیرماه سال جاری پایگاه خبری بصرنیوز با انتشار خبری در مورد نسل دوم مترجمان داروینیست در جهاد دانشگاهی مشهد از جهاد دانشگاهی پرسید که چرا از چنین تفکری به عنوان مترجم استفاده می‌کند.

 

پس از آن جهاد دانشگاهی اساسا خبر را حاشا کرد و با صدور جوابیه‌ای منکر رابطه‌ آ.ح. با مجموعه جهاددانشگاهی شد. اما اخیرا و پس از اعلام کتاب برگزیده سال خراسان، جهاد دانشگاهی این خبر را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد و نوشت کتابی که با ترجمه این دو فرد توسط جهاد دانشگاهی منتشر گردیده، کتاب برگزیده سال شده است!

 

نامه به بصرنیوز

ذکر این نکته ضروری جالب توجه است که برای شرکت در داوری انتخاب کتاب سال، یک نسخه از کتاب بایستی توسط ناشر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.(+)

 

قابل ذکر است چندی قبل در همین رابطه روزنامه کیهان به افشاگری پیرامون اقدامات افراطی جهاد دانشگاهی مشهد و مترجم نامبرده پرداخته بود که با واکنش این مجموعه همراه بود. بخشی از متن خبر کیهان در 23شهریور سال جاری بدین شرح است:

 

برخلاف تأکیدات صریح مبنی بر غیرسیاسی بودن جهاد دانشگاهی و تلاش محض در چارچوب برنامه‌های علمی کشور و همچنین بر خلاف ضرورت عقلی و غیرقابل انکار و مهم دیگری مبنی بر عدم در اختیار گذاشتن مسئولیت و مناصب فرهنگی به افرادی که با فرهنگ و آئین اسلامی - ایرانی سنخیت ندارند، جهاد دانشگاهی مشهد خود را مخاطب این ضرورت ندانسته و در مسیر دیگری قدم می‌زند.

یکی از بارزترین مصادیق این بی‌توجهی، بازگشت عناصر و افرادی است که دارای انحرافات جدی اندیشه‌ای بوده و آثار و اندیشه‌هایشان مروج ولنگاری اخلاقی و فرهنگی است.

اکنون و پس از روی کار آمدن افراطیون جدید در وزارت علوم و نفوذ در مراکز علمی و آموزشی، وی بار دیگر به جهاد دانشگاهی مشهد بازگشته است.

به عنوان یک نمونه از انحرافات اندیشه‌ای این عضو جهاد دانشگاهی مشهد می‌توان به کتاب ترجمه شده توسط وی اشاره کرد.

ع.و در سال 80 دست به ترجمه کتاب جانورشناس انگلیسی، می‌زند که سرتاسر آن مملو از ابتذالیات اخلاقی و جنسی است که ذکر حتی گوشه‌ای از عبارات آن در این سطور هم ممکن نیست. این کتاب مبتذل پس از آن که نتوانست مجوز انتشار را دریافت کند، در سال 90 به صورت اینترنتی منتشر می‌شود! اما نکته جالب‌تر آنکه سایت جهاد دانشگاهی مشهد، این کتاب منحط جنسی و ضداخلاقی و بدون مجوز را به عنوان یکی از رزومه‌های قابل تحسین ع.و ذکر کرده است! البته این تنها تمجید جهاد دانشگاهی مشهد از این عنصر غیراخلاقی نبوده است، بلکه سخنرانی‌ها و اظهارنظرهای دیگر وی هم در این سایت بازنشر داده می‌شود.

در مورد عملکرد و سوابق ع.و اطلاعات تکان‌دهنده دیگری هم در دست هست که عنداللزوم منتشر خواهد شد.

با توجه به بازگشت رؤسای دوران دولت اصلاحات در جهاد دانشگاهی مشهد، بیم آن می‌رود که این گونه افراد با ژست‌های علمی، مجدداً و با رخنه در تشکیلات جهاد دانشگاهی، به ترویج تفکرات الحادی و مبتذل اخلاقی خود بپردازند.
 

 

پس از آن در اول مهرماه سال جاری روابط عمومی جهاددانشگاهی پاسخی بر این مطلب کیهان ارسال کرد که همراه با پاسخ این روزنامه می خوانیم:

 

...در زیر، بخش‌هایی از جوابیه و سپس توضیحات تکمیلی کیهان تقدیم خوانندگان عزیز می‌گردد:

1- ادعای آن روزنامه مبنی بر فراخوانی و بازگشت افراد مشکل‌دار اخلاقی و اخراج شده به این نهاد افترا و کذب محض بوده که پیگیری آن از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد. فرد نامبرده در خبر، هیچ‌گاه عضو جهاد دانشگاهی نبوده و هیچگونه رابطه استخدامی با این نهاد نداشته و ندارد و ادعای اخراج و فراخوان مجدد وی از اساس موضوعیت نداشته و واقعیت ندارد. ضمن این که کتاب مورد اشاره نیز هیچ ارتباطی به جهاد دانشگاهی ندارد.

2- نامبرده از مترجمان حوزه محیط زیست کشور است که تاکنون آثار متعددی از ایشان توسط ناشرین مختلف پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت‌های مختلف به چاپ رسیده است. وی بارها از سوی سازمان‌ها و نهادهای رسمی کشور مورد تقدیر قرار گرفته و آخرین بار در سال 1389 به‌عنوان نویسنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده و توسط رئيس‌جمهور وقت مورد تقدیر قرار گرفته است. البته این تقدیرها هیچگاه مورد اعتراض آن روزنامه واقع نشده است! اما اکنون جای بسی شگفتی است که نویسنده روزنامه کیهان با چه نیتی مطلبی بی‌اساس، مربوط به چند سال گذشته را مستمسک تهاجم خود به نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی قرار داده است.


توضیح کیهان:

1- در خبر ویژه کیهان، به هیچ وجه بحثی از «رابطه استخدامی» ع. و با جهاد دانشگاهی نشده و اساساً استخدام فرد مذکور در جهاد دانشگاهی مطرح نبوده و نیست، بلکه در خبر ویژه مذکور ذکر شده است که ع.و فعالیت‌های خود را با جهاد دانشگاهی مشهد از سرگرفته است.

2- درباره عضویت ع.و در جهاد دانشگاهی، صرف‌نظر از این که تعریف تنظیم‌کنندگان جوابیه از «عضویت» در یک تشکیلات چه باشد، این توضیح برای استحضار خوانندگان عزیز ضروری است که ع.و حدود 11 سال عضو یکی از مهمترین ارکان جهاد دانشگاهی یعنی «شورای انتشارات جهاد دانشگاهی» یعنی عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در این حوزه بوده و این سازمان تاکنون حدود سی عنوان کتاب از فرد مذکور منتشر کرده است! با وجود این همه ارتباط وسیع جهاد دانشگاهی مشهد با ع.و آیا می‌توان مدعی بود که وی عضو جهاد دانشگاهی نیست و هیچ ارتباطی با این نهاد ندارد؟!

3- در خصوص مترجم بودن ع.و  و تقدیر از کتاب وی، ذکر این نکته ضروری است که اخذ جایزه برای یک کتاب، دلیلی برای چشم‌پوشی از انحرافات فکری افراد نمی‌شود، آن هم کتابی که مترجم در پیشگفتار آن انحرافات عمیق فکری خود را مکتوب کرده و به صراحت گفته است:‌«دیگر چه بخواهیم چه نه، انسان اکنون آن مرغ باغ ملکوت نیست، او یک گونه است در میان دیگران»!

ای کاش جهاد دانشگاهی به جای مطرح کردن کتابی به عنوان کتاب سال از وی، محتوای این کتاب و دیگر آثار او را مورد بررسی و حتی در صورت امکان تمجید قرار می‌داد. به‌عنوان نمونه، ع.و در یکی دیگر از کتب منتشره‌اش بر اخلاق و حیا و احکام اولیه اسلام این‌گونه تاخته است:‌«باکره بودن کسر شأن و شاخصی از ناتوانی جنسی محسوب می‌شود»!

در پایان ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که پس از خبر ویژه کیهان، نام کتاب بدون مجوز، مستجهن و الحادی ع. و از لیست افتخارات(!) وی در سایت جهاد دانشگاهی حذف گردید که این امر بیانگر پی بردن آن سازمان به اشتباه فاحش خود درباره این فرد و آثارش می‌باشد.

 

کلمات کلیدی

  • 5 7

    واقعا تاسف برانگیز است

  • 3 9

    متاسفیم برای آقایان... بدترین حالت ممکن این است که تحت لوای ساختار حاکمیتی اسلام عناصر مدعی ایمان این گونه عذاب بر خودشان مهیا خواهند کرد...

  • سلام تورو خدا به اسم ولایت وبچه حزب الهی با آبروی کسی بازی نکنید ازهرکسی هر خبری رو قبول نکنید تا مطمعن نیستید از خدا اگه اعتقاد دارید بترسید. 3 7

    سلام تورو خدا به اسم ولایت وبچه حزب الهی با آبروی کسی بازی نکنید ازهرکسی هر خبری رو قبول نکنید تا مطمعن نیستید از خدا اگه اعتقاد دارید بترسید.

  • راضیه 5 5

    بله
    با آبروی کسی بازی نکنید!
    بگذارید آنها با اعتقادات شما بازی کنند
    بگذارید بر ذهن نخبگان اثر گذاری کنند
    بگذارید مبلغ داوکینز شیطان مجسم قرن باشند
    بگذارید آثار خود را نش اینترنتی کنند
    بگذارید در سال فرهنگ پاک شوند!
    ما هم انقدر در لاک تقوایمان پنهان می شویم که متوجه هیچ چیز نمی شویم
    ...

  • اکبری 3 1

    قاصد نیوز هوشیار
    امان از عابد گوشه نشینی اشعری . ابوموسی ها زیادند . به چشم می بینند و باور نمی کنند . از خورشید روشن تر است دوست خداترس ! کدام آبرو . شما قدری مطالعه کن . قدری بخوان . متوجه خواهید شد و تصدیق خواهید کرد.

  • عباس 2 1

    آقای دعوت کننده به تقوی! برادر یا خواهر عزیز! شما بگو کجای خبر تهمت است؟ بگو کدام ادعای آن کذب است؟ یعنی این دو نفر بی مجوز کتاب در اینترنت منتشر نکرده اند؟! ناله و نفرین که کار پیزنان و عجوزگان است! شمای خداباور و متقی بگو کجای این گزارش کذب است! نقد کن! بنویس!
    شما کاسه ی داغ تر از آش نشو بگذار خود آقایان پاسخ دهند

  • قاسمی 2 1

    با سلام، جای متهم و شاکی عوض شده ! بله این آقایون افاضات زیاد دارن
    چندی قبل هم حکم به نیمه عریان شدن داده بودن ! که بعد ماست مالیش کردن! بعضیا دیگه به چشمشونم اعتماد ندارن! برادر من علیل که نیستی خب اسم این دو رو در گوگل سرچ کن و خودت بخون ! البته باید فیلتر شکن داشته باشیا ... بعد کلاس وعظ و موعظه بذار

  • شاکریان 2 1

    دوست عزیز خداجو م پرهیزگار که شک دارم واقعا برای خدا دعوت به مراقبت از آبروی! مومن کردید، سلام
    دو روز از انتشار این خبر میگذرد و هنوز جوابی از این افراد شنیده نشده است. چرا تکذیب نمی کنند؟ چرا نمی گویند مترجمین ما کار غیر قانونی نکرده اند؟ چرا از این دو نفر دفاع نمی کنند؟ چرا نمی گویند مترجمین ما بدون مجوز کتاب منتشر نکرده اند؟ چرا؟

  • جهانی 1 1

    قاصد نیوز سلام
    دانشجوی ارتباطات هستم و از سبک تنظیم اخبار و گزارشهای شما همچنین طراحی سایت شما بسیار لذت می برم؛ صاحب سبک هستید
    گزارش بسیار کاملی است ظاهرا شواهد کافی هم داشتید ولی جای مصاحبه با مسئولین ارشاد و جهاد خالی است. کار را نیمه رها نکنید و به پیگیری رسانه ای موضوع بپردازید و مثل همیشه حرفه ای باشید . برای شما آرزوی موفقیت دارم و خدا را شکر می کنم که مومنین هم رسانه ی قوی دارند

  • 0 0

    سلام وخسته نباشید دوستان عزیز بگیریم که حرف شما درست ،که نیست ،اگر خصومت درکار شما نیست کتاب ایشان درزمان دولت جناب احمدی نژاد که خودم هم به ایشان رای داده ام کتاب نمونه وسکه هم دریافت نموده اند اون موقع چرا ساکت بودید وهمین چند ماهه اخیر به دست وپا افتاداید. حضرت رسول فرموده اند حرمت آبروی مومن از حرمت مکه بالا تر است.

  • سالار 1 1

    سلام و ساعت خواب! وهابزاده30 جلد کتاب داروینیستی چاپ کرده. شما به کتاب بی مجوزش گیر داده اید! مگر کتابهای مجوز دارش بهتر است؟!

  • جلیلی 0 0

    شگفت انگیزه بعضی از کامنتها!
    طرف نوشته "بگیریم که حرف شما درست ،که نیست" صبر کن آقا یا خانم! تند نرو!
    که نیست بی دلیل و برهان که نمی شه؟ با یه "که نیست" گفتن یعنی استدلال کردید؟! احسنت و مرحبا به این استدلال! لااقل دوخط توضیح می دادی. نشان می دادی که این گفته اون نقل قول اون کتاب ... نادرسته یا کذبه.
    ثانیا، بحث رو سیاسی نکنین که اصلا سیاسی نیست و این جریان فکری با اساس دین که مبنای حکومت اسلامی ست مشکل داره و زده به ریشه !

  • 0 0

    خانوم یا آقایی که نگران آبروی مومن هستید ! کسی که ارزشهای اسلامی و الهی را زیرپا گذاشته، بدون دانش کافی برای کودکان کتاب جنسی ترجمه کرده، بدون در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی اسلامی فقط دارد "ترجمه" می کند، و رابطه ی این ترجمه ها با دین آیین خودش را نمی سنجد، .... کسی که بدون نگاه بومی فقط دیدگاههای اون طرف آب رو نشخوار می کند، مومن است که شما نگران آبرویش هستید؟ اگر مومن بود اگر نگران دین خدا بود اگر عاشق رسولش بود اگر فرهنگ ایران و اسلام را می شناخت این اراجیف را نمی نوشت

  • 0 1

    4 روز گذشت! مومنین!!! چرا از خودشان دفاع نمی کنند؟ چرا پاسخ این ابروبری! را نمی دهند و آبروبران را رسوا نمی کنند؟ روابط عمومی ارشاد زنده است؟ جهاد دانشگاهی چطور؟ اگر جوابی در کار بود، تا بحال داده شده بود. تشکر قاصدنیوز

  • 0 1

    دوست عزیز
    ای کاش بجای سیاسیکاری کمی مطالعه میکردید؛سکه و تقدیر احمد و محمود درستی و حقیقت چیزی را اثبات نمی کند.
    ضمنا می دانید چرا طی این سالها گند ماجرا بلند نشده بود؟ چون کسی به جهاد دانشگاهی شک نداشت. چون کسی فکر نمیکرد به نام مباحث زیست شناسی و محیط زیست، خدا و خالق انکار شود.

  • خواجوی 0 1

    سلام قاصد. منتقدین خبر یا گزاشتان فقط میگویند آبروبری نکنید ولی توضیح نمی دهند به صورت مشخص کجای گزارش شما آبروبری بوده است! چرا؟!!!

  • 0 1

    از هوشیاری قاصدنیوز متشکرم. اجرتان با خدا. همچنان بیدار باشید.

  • 0 1

    سلام. کتابی که کتاب سال شده فروریدن ماه وارد بازار شد. به علت علاقه و رشته ی تحصیلی برای خریدش به کتابفروشی جهاد دانشگاهی در تقی آباد مراجعه کردم. فروشنده گفت این کتاب با سی دی هست و باید یک سی دی هم ببرید به مبلغ 5000 تومان! مجبور شدم بخرم. این سی دی را هم پیگیر کنید خوب است بدانید این سی دی به عنوان یک محصول فرهنگی فاقد مجوز است

  • 0 1

    سلام و درود بر آقایان متقی! میشود فقط به یک پرسش پاسخ دهید؟ چرا مومنی که از او دفاع می کنید، از دانشگاه فردوسی مشهد اخراج شد؟ معلوم است سن و سالی ندارید و دهه اول انقلاب را به یاد نمی آورید. فقط به همین سوال پاسخ دهید. چرا این مومن! از دانشگاه فردوسی اخراج شد؟

  • صمدی 0 1

    سلام تقوای الهی
    سلام دوستدار احادیث نبوی
    سلام و آفرین که دغدغه آبروی مومن دارید
    لطفا به دوستان مومنتان بگویید
    انقدر کتاب بی مجوز چاپ اینترنتی نکنند!!!
    اگر مومن هستند و نظام و وزارت ارشادش را قبول دارند البته ...

  • 1 1

    سلام خسته نباشیدببخشیدبه ایشان درسال 1384 جایزه ملی محیط زیست ایران و در سال 1385 جايزه مهرگان علم برای کتاب تنوع حیات اهدا شده است. وی همچنین در سال 1387 به مناسبت سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از سوی شهرداری تهران به عنوان یکی از سی خادم محیط زیست ایران انتخاب شد.سال 1389نویسنده کتاب سال می شود ازرییس جمهور50عددسکه طلا جایزه می گیرد اینها یعنی چی بابا سلیقه ای عمل نکنید،فکر کنم شما ازشخص خاصی کینه به دل دارید ووهاب زاده بیچاررو بهانه کردید،
    دنیا محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم

  • هاشم زاده 0 1

    سلام این دوست محترمی که آمار جوایز و افتخارات را دارند ، لطف کنند و کمی قبل تر هم بروند! و در مورد اخراج ایشان از دانشگاه فردوسی هم بنویسند! برای خوانندگان عجیب است که چنین نخبه ای چرا هیات علمی هیچ دانشگاهی نیست! بالاخره یک عاقل در این شهر نبود که این گوهر را کشف کند و در دانشگاه ازاو استفاده کند؟! دوست عزیز که محضر الهی را یاد آوری کرده اید... به بزرگترهایتان بگویید از جهادیهای قدیمی مشهد و ... بورس انگلستان و ... هم براتیان بگویند... شما ظاهرا خیلی جوانید و بی اطلاع

  • 0 1

    آقا یا خانم صاحب سوابق سلام
    اگر در مورد افتخارات مترجم دیگر هم توضیح بدهید خیلی خوب است! ایشان با چه تخصص و مجوزی کتاب های متعدد بی مجوز در زمینه های ... ترجمه می کنند و در اینترنت منتشر می نمایند؟
    همچنین در مورد ارتباط این دو مترجم هم توضیح بدهید.

  • 0 2

    متولی محضر خدا ! سلام
    این جوایزی که نوشتید ، گناه ایشان را سنگین تر کرد. تشویق هم شده و چرب و شیرین نظام را هم خورده و باز هم کتاب بی مجوز در اینترنت منتشر می کند؟!!!!!! خب وقتی ارشاد مجوز نداده یعنی مشکلی بوده.
    چرا لجاجت؟
    ظاهرا ایشان به تشخیص خود عمل میکنند یعنی یا ارشاد مجوز می دهد یا اگر ندهد به نحو دیگری منتشر خواهد شد ... !!!!

  • 0 2

    دوست عزیز ممنون از اطلاعات مفیدتان در مورد استاد! اما آیا در مورد محتوای این کتبی که نام بردید هم اطلاع دارید. یا صرفا به علت جوایزی که گرفته آن را تایید می کنید؟

  • مصطفی 0 3

    سلام محضر الهی!
    ببخشید محضر الهی! میشه به این دوست پرافتخارتون بگید در محضر الهی! کتاب بی مجوز منتشر نکنند!
    میشه شما که ظاهرا کلکسیون افتخارات ایشون رو جمع می کنید، همین توصیه "محضر الهی ...." رو به ایشون هم بگید.
    چون به محضر الهی معتقدید!
    میشه از استادتون بپرسید این کتاب آخر اینترنتی چه تناسبی به فرهنگ و ارزشهای اسلامی این سرزمین و مردمش داشت که به هر نحو ممکن اون را منتشر کردند؟
    خدا شما را با ایشون محشور کنه انشالا !

  • آسوده 2 2

    سلام دوست عزیز
    شما را در گور خودتان خواهند گذاشت و نمی توانید با جایزه زید و عمرو از افکار کسی دفاع کنید و جواب خدا را بدهید. من زیست شناسی خوانده ام و با افکار آقایان آشنا هستم. اگر سواد زیست شناسی دارید خودتان بخوانید و قضاوت کنید، جایزه ملاک صحت یک فکر نیست.
    کسی که اینها در ایران دارند افکار او را ترجمه می کنند، داوکینز زیست شناس معاصر انگلیسی است که علم جدید را وسیله انکار خدا قرار داده است. این آقایان دنباله های او در داخل هستند. خودتان بخوانید و فریب جایزه ها را نخورید.

  • 0 3

    سلام
    لطفا از آقای محمد مطهری و علی لاریجانی و حداد عادل بخواهید و دعوت کنید با این آقای پر افتخار در یک مرکز علمی در حضور اساتید و کارشناسان مناظره کنند. سکه و جایزه استدلال نیست.
    ایشان هم با این افکار الحادی موافق نیستند.

  • صبور 2 0

    نمیدانم دوستان ( دل واپسان ) چرا با مسئله ریشه ای برخورد نمیکنند ؟ شاید خدایی نخواسته از نظر علمی پاسخی متناسب برای داوکینز در یاد ندارند که بجای چاپ کتابی علمی برآمده از مکتب های متعدد علمیِ اسلامی در جواب داوکینز و در نهایت این کتاب به پرخاش در تارنماهای نسبتن متروک خبرگزاری های وابسته به جریان های سیاسیِ تمامیت طلب و اقتدارگرا بسنده کردند. آقای هاشم زاده محترم و ناجوان و با اطلاع! آنچه شما با اتصال به خبرچین های ریز و درشتتان درون قسمتهای اطلاعاتی بدست می آورید در دسترس بدنه ی عموم مردم نیست قربان! حرف از انگلستان هم به پیش آوردید. آقای محترم انگلستان که دوست قدیمیِ دوستان شماست، چطور انتظار دارید دیگران از انگلستان بدور باشند ؟

  • امیر 3 0

    این خبر و و متن نابخردانه آن هیچ: لذت می برم از آن همه عزیزانی که بجای اینکه دنبال حقیقت بوده و خودشان این کتابها را خوانده باشند فقط منتظر هستند کسی بگوید های و آنها های و هوی و قشرق های بی‌جا راه بیندازند!

ارسال نظر

تریبون