تاریخ خبر: کد خبر: 2690

یکی از خیابان‌های آمریکا به نام امام حسین(ع) نامگذاری می‌شود

یکی از خیابان‌های آمریکا به نام امام حسین(ع) نامگذاری می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد و رياست كل سازمان سرمايه گذاري و كمكهای اقتصادی و فنی ايران گفت: به زودی نام مقدس حسین(ع) که بر قبرش آب بستند تا کسی نیابد و فاطمه‌ای که بعد از 14 قرن قبرش معلوم نیست کجا هست در یکی از مجلل ترین و بزرگترین و معروف ترین خیابان‌های منهتن نیویورک نقش خواهد بست.

 

محمد خزایی در جمع عزاداران حسینی در تکیه شهدا کاشمر با اعلام اینکه همه ساله شاهد راهپیمایی هزاران نفره در منهتن نیویورک، لندن و شانزلیزه پاریس و ... هستیم، گفت: این راهپیمایی‌ها برای امام حسین در شهرهایی اتفاق می‌افتد که مرکز بی دینی و لاابالی‌گری است.

 

وی با بیان ای که امروز پرچمی که مزین به نام حسین است در این خیابان‌ها به اهتزاز در می‌آید و نام امام حسین(ع)، امام حسن(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) شنیده می‌شود، ادامه داد: امروز قدرتی به نام حزب الله برخاسته از نام حسین در لبنان است که عالم را گیج کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان کانون جوانه زدن تفکر دینی و اسلام شیعی شناخته شده است، بیان کرد: ماجرای عاشورا و شهادت امام حسین مسئله‌ای است که هر سخنرانی هرچه بگوید تکراری است و هر چه هم گفته می‌شود عظمت و عشق این حادثه عظیم را نمی‌توانند تشریح کنند.

 

نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه به زعم کارگردانان و آتش بیاران معرکه آن زمان ماجرای غم انگیز روز عاشورا پایان عمر اسلام بود، افزود: دستگاه تبلیغاتی زمان آنچنان کار کرده بود که وقتی قافله اسرا به کوفه که پایگاه حکومت علی(ع) و شهر عزت حسین و حسن بود می‌آوردند مردم جشن گرفتند.

 

وی با اعلام اینکه شام کانون قدرت آن روز بود و قدرتمند ترین حکومت عالم در آن زمان از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی حکومت به ظاهر اسلامی آن زمان و در رأس آن یزید بود، ابراز کرد: امروز در مقام مقایسه با آن روز حکومت آن زمان به مراتب قوی‌تر از قدرت‌های اتمی امروز با استانداردهای آن زمان بود.

 

رياست كل سازمان سرمايه گذاري و كمكهای اقتصادی و فنی ايران با اشاره به اینکه اگر یزید احتمال می‌داد اسلام نمرده است برای ظاهر دنیا هم شده در برابر حضرت زینب هیچگاه به بدی سخن نمی‌گفت، بیان کرد: فضای دنیای آن روز به گونه‌ای بود که امام سجاد(ع) جز با گریه و اشک نمی‌توانست پیام خود را به خوبی منتقل کند.

 

خزایی با بیان اینکه یزید و اطرافیانش هیچگاه فکر نمی‌کردند اسلامی که خدا می‌خواست و آیین پیامبر اسلام که حسین برای آن قیام کرد نمی‌میرد، گفت: حقیقت علی(ع) و پیام اسلام ناب هیچگاه با به شهادت رساندن امام حسین(ع) مدفون نشد.

 

نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه حسین مظلومی است که همه ظالمان عالم را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: روز به روز بر قدرت تفکر دینی برعالم افزوده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین که بیش از نیم قرن قرار است دفن شود ولی روز به روز اوج می‌گیرد به طوریکه سال گذشته در سازمان ملل به رسمیت شناخته می‌شود، افزود: بعد از 12 قرن یک انقلاب اسلامی در ایران اسلامی رخ می‌دهد و یکی از نوادگان حسین پرچمی را در قرن بیستم برمی‌افرازد که همه شرق و غرب عالم برای خاموش کردنش مجهز می‌شود اما روز به روز این انقلاب رشد می‌کند.

 

وی با اعلام اینکه امروز در پاکستان، عراق و نزدیک ترین کشورهای دیگر به مراکز قدرت جهانی صدای انقلاب بلند شده است، گفت: انقلاب اسلامی فرزند اسلام است و به سرعت در دنیا ریشه می‌دواند.

 

خزایی با بیان اینکه امروز جریان شهوت پرستی، بت سازی و لاابالی‌گری و اسلام و ایران هراسی دو جریانی است که به طور ملموس در سطح رسانه‌ها دیده می‌شود، بیان کرد: راه مقابله با این جریان‌ها که امروز از تمامی خانواده‌ها سر درآورده است با بگیر و ببند نیست.

 

نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه کانون رسانه‌ای و هنری دنیا در دست صهیونیست است به طوری که تاکنون هزینه‌های بسیاری برای اسلام و ایران هراسی کرده‌اند، گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان کانون جوانه زدن تفکر دینی و اسلام شیعی شناخته شده است.

 

خزایی با اعلام اینکه جریان ایران هراسی در مباحث حقوقی، اقتصادی و سیاسی از 10 سال قبل شروع شده است، بیان کرد: هدف اینها دنیای اسلام است.

 

نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد در ادامه با بیان اینکه امروز هم حسین(ع) مظلوم است، افزود: جوانان امروز باید بفهمند یزید، معاویه، ابوسفیان و شمری که در زیارت عاشورا آنها را لعن می کنیم چه کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای این به شهادت نرسید که به مظلومیت مادرش گریه کنیم، گفت:حسین مصباح هدایت و سفینه نجات است البته نه برای کسانی که تنها در روز عاشورا عزاداری و سینه زنی می‌کنند.

 

خزایی با بیان اینکه ایران هراسی از هشت سال قبل رشد بیشتری یافت به طوری که فضایی به وجود آمد که اگر یک دختر محجبه راه می‌رفت می‌گفتند تروریست است، افزود: امروز بر علیه ایران فیلم‌هایی چون آرگو و 300 ساخته می‌شود که در آن بعضی هنرپیشگان خود فروخته بازی می‌کنند.

 

داعش نفت عراق را بشکه‌ای 25 تا 30 دلار می‌فروشد

رياست كل سازمان سرمايه گذاري و كمكهای اقتصادی و فنی ايران در ادامه به تشکیل داعش اشاره کرد و افزود: داعش یک نهضت و حرکت خودجوش علیه رژیم بشار اسد و ایران نیست داعش با وجود چندین هزار نفر از اروپا، آمریکا، فلیپین، روس و ... آنقدر قدرت پیدا کرده که میلیاردها دلار سلاح و نیرو از همه کشورها جمع می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه چون داعش برچاه‌های بخشی از عراق مسلط شده است نفت را بشکه‌ای 25 تا 30 دلار به فروش می‌رساند در صورتی که بودجه سال 94 ما بر مبنای بشکه ای 95 تا 100 دلار پیش بینی شده است، عنوان کرد: امروز آنها روزی حدود یک میلیون بشکه نفت می‌فروشند.

 

خزایی با بیان اینکه داعش با پرچم لا اله الا الله و سربریدن قصد دارد چهره‌ای خشن و وحشتناک از اسلام در دنیا منتشر کند تا هرگاه یک غیر مسلمان مسلمانی را می بیند فکر کنند این هم تروریست است، افزود: امروز هر هزینه‌ای که در مراکز فرهنگی و سیاسی برای اسلام و ایران هراسی خرج می‌شود نتیجه رشد تفکر شیعی و دینی و انقلاب اسلامی ایران است که آنها را ترسانده است.

 

نماينده سابق جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل متحد خون حسین را عامل حیات عالم دانست و از نسل جوان خواست حرمت خون خدا را درک، فهم و مطالعه کنند و با اعمال شان کاری نکنند در دامن صهیونیست ها قرار گیرند

 

منبع: ایسنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون