تاریخ خبر: کد خبر: 2236

اهدای 60 هزار دست لباس از سوی رهبرانقلاب به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از اهدای 60 هزار دست لباس توسط مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در سال گذشته خبر داد.

اهدای 60 هزار دست لباس از سوی رهبرانقلاب به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

به گزارش قاصدنیوز، سید جواد حسینی صبح امروز در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها و امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی در دبستان شهیدحاتمی ناحیه چهار مشهد، اظهار کرد: سال گذشته مبلغ 5 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است که ما امیدواریم امسال این مبلغ به 10 میلیارد ریال برسد.

 

حسینی به آمار مدارس شبانه‌روزی اشاره کرد و افزود: 384 مدرسه شبانه‌روزی در سطح استان خراسان‌رضوی وجود دارد که این مدارس 33 هزار دانش‌آموز را تحت پوشش خود دارند.

 

وی ادامه داد: 13 درصد مدارس، شبانه‌روزی و استثنایی هستند که کار خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان خاص را انجام می‌دهند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با بیان اینکه سال گذشته 100 هزار دست لباس به دانش‌آموزان نیازمند اهداء شد، تصریح کرد: از این 100 هزار لباس، 60 هزار دست لباس اهدایی مقام معظم رهبری، 10 هزار دست اهدایی تولیت آستان قدس رضوی و 30 هزار دست لباس دیگر اهدایی خیران بوده است.

 

حسینی به آمار خیران مدرسه‌ساز اشاره کرد و بیان داشت: 3 هزار خیر نیکوکار مدرسه‌ساز در استان وجود دارد که 80 درصد مدارس توسط این این خیران ساخته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی، خاطرنشان کرد: نخستین تفاهم‌نامه‌ای که آموزش و پرورش استان با کمیته امداد امام خمینی امضاء کرد مربوط به استمرار جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری در مدارس است.

 

وی اضافه کرد: دومین تفاهم‌نامه نیز مربوط به طرح سفیران احسان است که قرار است در مدارس متوسطه اجرا شود.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون